Babykamer 30graden

<p>Hoi allemaal, </p><p>Met het warme weer deze dagen tikt de tempratuur bij ons in huis makkelijk de 30graden aan. Overdag hebben we de gordijnen dichtzitten en zodra de zon eraf is zetten we alle ramen open tegen over elkaar zodat het lekker kan doorluchten. Toch blijft het zo heet en ligt mijn zoontje van 9 weken nu boven in zijn wiegje alleen in zijn luier. Het raam staat nog open in zijn kamer en er staat een ventilator. Hij voelt warm aan, maar nog niet te warm. Toch ben ik super bang dat hij het dalijk toch te warm heeft, zeker omdat het raam niet zover open kan blijven staan op het moment dat wij ook naar bed gaan en de tempratuur  ‘s nachts ook nog rond de 28/29 graden blijft. Wie heeft hier ook last van en heeft de ultieme tip of kan mij een beetje gerust stellen ?</p>

Hallo.
Ook wij hebben onze kamers op 30 gr. Op mn zoontjeskamer hebben we de dakraam op kiepstand. Zodra we na bed gaan gaat die dicht en zn deur op een kier open.. tis erg verschillend. Elk moeder doet het anders... ons zoontje 2 jaar ligt ook in de luiers.. Maar voor een baby is het wat anders.. zou hem/haar lekker laten liggen.. zet je wekker rond 3 uur.. check de lichaamtemparatuur voelt het koud,doe je een slaapzak of een romper aan.. als je kleine eerder huilt dan iets aan trekken... ze melden zich snel.

Wij houden onze deuren open en ramen. ons zoontje zijn deur op een kier dan kan alles wel doorluchten. 

Hier het zelfde....  baal enorm dat het raam en de deur niet tegelijk open kan... bij mij ligt ze in een hele dunne slaapzak tog 0.2. Omdat ze dat perse nodig heeft hihi. Maar vind het toch wel eng met deze warmte temperaturen.. ? 

Mijn hele huis is ook niet te harde van de hitte, boven rond de 34 en beneden rond de 30 graden. Warmte is hier ook het huis niet meer uit te krijgen. 
Ik leg de kids in hun onderbroek en pamper, en de jongste met een pamper trek ik smorgens om half 5 een hele dunne slaapzak aan omdat hij dan pas een beetje afkoeld. Ook de oudste zie ik dan naar een dun  dekentje grijpen.
Succes nog de aankomende tijd! 

Hier is ook de slaapkamer 32 graden, pff niet te doen gewoon raam is open in de nacht maar koelt niks af. Me zoontje ligt ook alleen in zijn romper. 

Op Fenna's kamertje is het ook 29 graden. We hebben van alles geprobeerd. Ventilator, alles tegen elkaar open gezet, maar koeler wilt het niet worden. Gelukkig slaapt ze wel goed. Ze heeft enkel een rompertje aan naast haar luier uiteraard. Maar zodra ze wakker wordt (maakt niet uit na welk slaapje), gaat ze wel zweten door het soort van eethuiltje. Wij hebben echt een superslecht geïsoleerd huis en de woningbouw doet er niets aan helaas. Dus een airco kost klauwen vol energie, heeft dan ook geen nut in zo'n slecht geïsoleerd huis.

Onze slaapkamer en de babykamer is 27 graden. Raam open 's nachts helpt volgens mij niet meer.
Nu las ik dat alleen een luier mag.
Onze kleine is 1 maand en ligt nu haar luier in de wieg.
Zou dit vannacht ook kunnen of toch een mouwloze romper aan. Ze heeft niets over haar heen.

Terug
Bovenaan