Babykamer 30graden

mmm hier mijn zoontje van 17 weken alleen in de luier in zn bedje het is 30 gr boven bah! ik kan ook lopen pieren hoor denk aaw heeft ie het niet te heet toch altijd wat vrees voor warmtestuwing/wiegendood nu check ik hem gewoon regelmatig en in zn luiertje heeft hij het best lekker hij komt wel vaker voor wat drinken maar dat vind ik alleen maar fijn!

Hallo dames,
tip die ik laatst las, ga het morgen uitproberen, want je hebt 1 of twee kleine flesjes bevroren water nodig en die leg ik net in de vriezer. Je bindt deze dan bevroren met een touwtje of iets dergelijks aan de ventilator. De wind blaast dan koele lucht de kamer in. Voor zolang het helpt en niet ontdooit. 
Andere tip is dat ik de ventilator overdag altijd omhoog richt en de deur open hou, zo blaas je de warmste lucht die altijd omhoog stijgt er weer Uit. 
Het is wat op het moment hè? Puf puf 
jullie nog tips?? Misschien ter afkoeling voor het slapen gaan? 

Oh @ momlife
jij had dezelfde tip... helaas heb ik geen betere :( 
@gebruiker ****2239, gewoon af en toe blijven voelen, je merkt het gauw genoeg als je kleine baby afkoelt, desnoods zet je een wekkertje. 
Mijn ventje is al 15 maanden maar check nu wel savonds en nog voor ik zelf ga slapen. Weet niet of het onnodig is maar ja beter het zekere voor het onzekere toch? Zijn ook zulke ongewone temperaturen, en dan nog geen jaar in dit huis dus ook een beetje zoekende nog. Dat speelt tenminste bij mij wel Nog een beetje mee ook. 

Ik had dat geprobeerd met de ventilator en bevroren flessen maar werkt hier helaas niet.? bah!!! Ga haar vannacht laten slapen met alleen een luier.. vind zo moeilijk.. ga heel vaak kijken in de nacht❤️

Terug
Bovenaan