Babykamer Afrika

Btw pluche dierenkoppen voor aan de muur hadden ze een tijdje terug bij de action, ook houten krukjes met een soort groene print met blaadjes op de zitting waren ook super lollig

Je kan ook op pinterest kijken’ ideeen opdoen en misschien zelf maken. Zoals die dromenvanger is makkelijk zelf te maken. Zo zie ik ook wel eens onbetaalbare maar prachtige dingen’ kijk op pinterest en laat mijn fantasie en creativiteit hun gang gaan. Zo was ik verliefd op zo’n boomstamtafel van €1200,- ? nou met mijn man naar het bos afgebroken bomen zoeken’ plak eraf en klaar. Opgeschuurd chromen 3poot eronder en klaar. Zo zijn er nog wel tig andere dingen die niks hoeven te kosten’ of heel weinig.

Hoi,
hoe gaat het met jullie babykamer. Ik en mijn man hebben een project in Ghana en maken spullen van afrikaanse stoffen op bestelling zodat we onze alleenstaande mama’s kunnen helpen.
Ik heb nog een mooi boxkleed liggen als je dat leuk vind.
ook wij zijn wat afrikaanse invloeden in ons kamertje aan het verwerken. We zijn nu 20 weken in verwachting.

groetjes Marleen

ik zou een keer naar een grotere stad gaan, hier in rotterdam heb je in bepaalde wijken vast wel stoffenwinkels waar je dat soort stof kan kopen of op de grote markt hier.

Terug
Bovenaan