Babykamer al gereed?

Bedankt, er zit een winkel hier niet zo ver vandaan, ga denk van't weekeind of donderdagavond even kijken. Je weet maar nooit of ze ze nog hebben, ik heb nog een kleed nodig.

Wat leuk al die mooie opgeruimde babykamers! Waren wij maar alvast zover.
Bij ons is het op het moment 1 grote bende.
We zijn op de zolder bezig een kamer voor de oudste te maken. Het schilderwerk is helemaal klaar en morgen komen ze vloerbedekking leggen. Dus al de spullen die op zolder stonden staan nu dus verdeeld over de andere 3 slaapkamers. Echt vreselijk! Ik kan met mijn dikke buik nergens meer bij en alles is zoek....
Nou ja, als de vloerbedekking ligt kunnen we gaan opruimen.
Alhoewel het met deze tropische temperaturen niet fijn is om hard aan het werk te zijn.

Groetjes,
Els

Hoi! wij zij helaas ook nog niet klaar... Nog niet eens begonnen. Maar ik heb wel ideeën! Ik merk dat het wat rustiger is bij een tweede. Bij Daantje was alles al klaar met 20 weken volgens mij! hihi.... ik wacht nu met veel dingen lekker tot mijn verlof!

Trouwens, volgens mij hebben sommige van jullie ook een kleine van 1,5 jaar (strakjes 1 jaar en 10 maanden). Wanneer is zo'n kleine klaar voor een juniorbed?? Zou eigenlijk wel ideaal zijn als de baby straks in Daantjes oude bed kan en Daantje een 'groot' bed krijgt.... Maar ik ben bang dat ze nog te klein is. Nu zou het in elk geval nog niet kunnen: ze zou eruit vallen!! hihi. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Liefs!
Astrid

Wij zijn ook nog niet klaar. Onze planning loopt hier en daar ook wat in de soep door lekkages ed. maar goed wij slapen al wel op zolder en zijn nu druk met de kamer van mij dochter. Als die af is gaan we aan de babykamer beginnen. Nog een krappe 11 weken te gaan pffff krijg al stress als ik er aan denk.

Astrid ik heb mijn dochter een tijdje terug een junior bed gegeven ( ze was toen nog net geen 22 maanden) alleen al omdat ik met die dikke buik niet over de rand meer kwam om haar eruit te tillen. gaat opzich prima en je hebt ook met opstaande randjes zodat ze er niet uitvallen. mijn dochter heeft het ikea minnen bed op de kleinste stand zorgen de sierkrullen ervoor dat ze er bijna niet uit kan vallen.

Nou, het begin van de interne verhuizing is er. Gisteren hebben mijn ouders 1 kamer behangen. Vandaag kan het nieuwe bed erin zodat Jon daar heen kan. Uco gaat naar zolder, maar die kamer moet alleen opnieuw ingericht en opgeruimd. De kamer van Jon wordt Its zijn nieuwe kamer, dus gaan we die even verven, maar dat kan niet eerder dan dat Jon in zijn nieuwe kamer kan. De babykamer laten we zoals die nu is.
Its is nu 1,5 jaar maar wij zien het nog niet zitten om hem op een junior bed te leggen.
Hij 'wandelt' namelijk zijn hele bed door als hij slaapt, dus wij wachten er nog even mee.
Volgende week heb ik nog een week vrij en ik hoop dat ik dan nog een en ander kan doen. We zien het wel.

Terug
Bovenaan