Babykamer al gereed?

Dag allemaal,

Wie van jullie is er al ijverig begonnen aan de babykamer ? Gewoon uit nieuwsgierheid hoor hihi!

Bij ons heeft het even geduurd voor we wisten welke kamer de babykamer zou worden! Maar twee weken geleden hebben we de toekomstige babykamer helemaal leeggehaald. Het was mijn studeerkamer! Het bureau en alles is naar zolder gegaan en de twee kledingkasten die er stonden zijn een kamer ernaast verhuisd. Verder heb ik heel veel troep weggegooid, wel drie volle kliko's hadden we! goh, wat een gedoe is het geweest, maar ben blij dat de kamer nu helemaal leeg is!

Heb ook al verf gehaald, lief gaat deze week beginnen met verven. Begin september komen de meubeltjes, dus we zijn er op tijd bij hihi. Als het kamertje af is zal ik wel wat foto's plaatsen van het resultaat.

Groetjes Vanessa

Wij gaan dit weekend beginnen, de kamer moet nog leeg, maar heb lekker de komende weken vrij om het rustig aan te doen  . Dus over een paar weken kan ik het kamertje gaan inrichten ... daar heb heb ik nu al zin in

eh voor hier de babykamer een pimpbeurt kan krijgen moet er nog gebeuren....
Onze nu nog jongste krijgt een nieuwe kamer op zolder. De kamerwand is afgetimmerd en er is een (afsluitbare) bergruimte vandaag ingetimmerd. Dus nu kunnen we de reeds uitgezochte zooi opbergen (wat er nog staat moet dus blijven de rest ligt met vele kilo's op de stort... wat een spullen bewaar je!)
Komende week krijgen we weer hulp om de kamer ook af te werken zodat we niet tegen het kale schuine dak aankijken (of onze zoon) en kunnen we daar echt gaan afmaken met verven en inrichten.

Als dat peuterparadijs dan af is..... kan deze mama  eeeeeindelijk de babykamer weer aanpakken. Tussen beide kinderen in hebben we ook aanpassingen gedaan in de babykamer en dat wil ik nu weer.... 1 muur een ander kleurtje, kastje boven de commode andere kleur, nieuwe gordijntjes en aan 1 wand moeten de 2 planken vervangen worden. Nou ja moeten.... willen .

Duurt dus nog wel eventjes.... hoop dat onze jongste over een (dikke) maand op zijn nieuwe kamer kan liggen en dan kunnen we los. Het scheelt wel dat we alles verder wel hebben natuurlijk qua meubeltjes enzo. Wiegje moet even weer opgehaald worden, maar commode etc staat er nog.

groetjes,
Marije (24+5)

Inmiddels al van alles verzameld, nu nog de ruimte hebben. De kamer is al in de juiste kleur maar staat nog helemaal vol met spullen die nog geen plek hebben in ons nog niet helemaal verbouwde huis. Als de gang af is gaan de dozen daarheen en kan het kamertje iig ingericht gaan worden. Gisteren stof voor hemeltje en lakentjes gekocht, oma gaat flink aan het knutselen voor ons!
Commode (familiestuk)  moet nog overgeschilderd, ledikantje (marktplaats) nog even schoon... beetje schuiven, passen en meten (bankje moet er  eigenlijk blijven, zo leuk) en tadah!
In de woonkamer staat de box ingeklapt te wachten op  opknapbeurt, lang leve marktplaats!
Succes allemaal!
D    

Wij zijn nu aan het verven en dan gaan de muurstickers erop! begin september komen de meubeltjes en dan is het wel klaar. Maar we hebben geen haast. Zeker met dit warme weer doen we muur voor muur.

Ester

Onz zoontje krijgt ook een nieuwe kamer en gaat zijn babykamer naar de volgende.
We moeten Daans kamer nog even schilderen, meubeltjes er in en klaar. Alles staat wel al klaar............nu nog even afmaken hahaha
Ik wil wel al vande week de wieg van zolder halen bij ons op de kamer zetten. Staat ook wel weer gezellig.

Bij ons is het kamertje al helemaal behangen, laminaat vloer is gelegd, alleen nog de plinten en de meubeltjes zijn al binnen. Volgend weekend ben ik jarig en heeft m'n vriend beloofd dat de meubeltjes in elkaar gezet zijn. Dus echt ruim op tijd klaar op de kleine dingetjes na, moeten nog een leuke lamp vinden, gordijnen en nog wat leuke dingetjes om het aan te kleden.

hoi hoi

Bij ons is het kamertje al geverfd, aanstaande zaterdag wordt er behangen.
En over 3 weken komen de meubeltjes.
Kan ik nog lekker op me gemak alles schoonmaken enzo.
Wij hebben alleen een erg klein kamertje voor de bubby.
Maar je moet er zelf natuurlijk ook wat van maken.
Als de kleine een half jaar is gaan we kijken voor een ander huis.
Want als ik over noem maar wat, 3 jaar weer zwanger ben (van de tweede) moeten we in hele korte tijd verhuizen. omdat we maar 2 slaapkamers hebben.
Wie zit er nog meer met ruimtegebrek?

Groetjes, conny

Terug
Bovenaan