Babykamer al gereed?

hoihoi

hier nog helemaal niet begonnen met de babykamer want de baby komt bij ons op de kamer haha. We hebben twee zoontjes en 3 slaapkamers, dus de baby komt bij ons en de jongens blijven op hun eigen kamer. We hebben al wel onze eigen slaapkamer behangen en geverfd. Verder hebben we alle spullen nog.
De twee jongens hebben als baby ook bij ons op de kamer geslapen en werd de babykamer nauwelijks gebruikt, dus vandaar deze keus.

In het voorjaar is de zolder verbouwt en dus een extra slaapkamer. Toch denk ik dat we de twee jongens bij elkaar leggen en de baby op een eigen kamer leggen. Voorlopig lukt het allemaal prima zo. Zijn er nog meer van jullie die de baby op hun eigen kamer laten slapen?

groetjes

De babykamer is helemaal klaar, want daar ligt de oudste nu nog in en die gaat andere kamer krijgen. Zijn nieuwe kamer is helemaal leeg, maar we willen er verlaagd plafond in (zodat we als het ware een zoldertje creëren met extra ruimte). Hij blijft voorlopig in ledikantje, kleine komt eerste maanden in wiegje waar vriendlief vroeger in gelegen heeft.
Dan moeten we nog kledingkast en verder leuke aankleeddingen als poster en gordijnen. Nog weel wat werk te verrichten. Ik denk dat hij eind okt naar nieuwe kamer verhuisd. Maar hoop eerder, zodat hij echt gewend is voor zijn broertje/ zusje komt.
Groetjes en succes ermee allemaal!!
Mira

Hoi hoi!

Het bedje staat en de commode zijn we nu aan het schilderen. We hebben een inbouwkast dus dat is gemakkelijk. Helaas hebben we een huurhuis en mogen we niet schilderen dus ik ga aan de slag met muurstickers.
Verder ben ik nog op zoek naar leuke gordijnen....

Het is in ieder geval erg leuk om mee bezig te zijn

Groetjes Sas
25+2

wat zijn jullie allemaal snel!

Wij moeten nog een dakkapel op het huis laten zetten (wordt oktober) en dan kan mijn studeerkamer naar zolder. Dan gaat de oudste naar mijn studeerkamer en de baby op de kamer van de oudste. Nog een hele verhuizing te gaan dus in de laatste weken!
Maar als het niet af komt is het niet erg. Mijn studeerkamer hoeft pas in maart, als ik weer aan de slag ga, af te zijn en de baby slaapt toch eerst bij ons op de kamer, dus ik zie wel hoe ver we komen...

Maar wel leuk he, al die spulletjes uitzoeken!

Erica

Terug
Bovenaan