babykamer al klaar?

Hoi Suuz,

Bij ons is de babykamer in elk geval geschilderd.
De meubels en alle extra's komen 17/11.
Ontzettend leuk om dan te kunnen beginnen met inrichten!
De kamer is wit met turqooise en de meubels wit met donker notenhout.(accenten)

Ik ben nu 24+3 wk zwanger.
Ben je zelf ook al begonnen met de babykamer?

Groetjes,
Kim

Ik ben zo goed als klaar
Alleen moet de vensterbank nog even een likje verf en moet ik nog een badje met standaard, ik had die van mezelf uitgeleend en wil er nu een waar de emmer ook alleen opkan
Maar als het goed is kan ik er eentje in de buurt oppikken
En daarna komt mijn moeder alles schoonmaken
Ik zit stil ivm harde buiken en bekkeninstabiliteit en dan is het aftellen geblazen
Ik heb net de verzorgingsspullen gekocht. Ik twijfelde of ik weer zwitsal ging gebruiken, en heb net uitgebreid geroken aan het een en ander en het is dermocare geworden, omdat zwitsal volgens de dermatologen niet het beste product is en de badolie heb ik van neutral genomen
Dermocare is die leuke met nijntje erop en dat ruikt ook erg lekker

Hallo!

Tja, de babykamer is wel klaar. Binnenshuis moet wel het een en ander verhuisd worden. Mijn dochter krijgt een nieuwe kamer (het behang is er vanaf en er moet een muur gezet worden). Mijn zoon gaat naar haar oude kamer. De baby krijgt dan de kamer van mijn zoon.

Mijn dochter maakt nu alles heel bewust mee, dus juist voor haar vind ik het leuk om een nieuwe kamer in te richten. Daar komt ook bij dat de kamer van mijn zoon nog netjes en leuk is. Natuurlijk moeten er de babymeubels er wel weer in.

Nog genoeg te doen dus, maar de ervaring leert dat het goed gaat komen...

Succes allemaal! Sheila (25+2).

Aan de babykamer hoeven we echt niks aan te doen want de baby krijgt de kamer van mijn dochtertje Maud. Wij verhuizen zelf naar zolder en daar moet nog wel veel gebeuren en Maud's nieuwe kamer kan daarna pas maar...streven is om het rond kerst klaar te hebben. De meubels voor Mauds kamer hebben we wel in huis. Hopelijk halen we kerst want dan kan ik met rust aan mijn verlof beginnen daarna en hoef ik alleen nog te zorgen voor iets leuks aan de muur en zo.

hoi hoi!

ik ben nu 25 weken (en 1 dag) zwanger en het iet er naar uit dat we na het weekend ongeveer met de babykamer kunnen beginnen...
ik heb al wel de kozijnen daar geschildert en de deur enzo. dus de basis is er al een beetje.

aangezien we een heel huis aan het verbouwen zijn (eind dit jaar zijn we 1 jaar bezig), kom je nog vaak andere klussen tegen die ook heel belangrijk zijn en eignelijk voor de winter nog wel moeten. het vervangen van 2 schuiframen bijv. die al bijna uit lekaar vallen.
en ook hebben we de badkamer hoog op ons lijstje staan. die is inmiddels bijna klaar en de schuiframen zijn zover klaar dat ze geplaatst kunnen worden!

we zullen zien... maar we hebben nog even toch?

Hallo..

Ja wij hebben de babykamer nu ook zo goed als klaar. Moeten alleen het gordijntje en de lamp nog ophangen. Maar ook ik moet het rustig aan doen ivm bekkeninstabiliteit en rugklachten..   maar het is erg moeilijk om niks te doen haha..    

groetjes suuz         27 wk 2 dg

Hallo,
Onze babykamer is nu qua schilderwerk klaar. Eind november komen de meubeltjes hoorde ik vanmiddag.
Ik moet nog wel gordijntjes, lampje en assecoires kopen.
Zou blij zijn als de meubeltjes er zijn. Dan kunnen al die kleertjes die we hebben gekregen tenminste de kast in en heb ik weer wat plek in mijn eigen kledingkast!

Groetjes aapje

Terug
Bovenaan