babykamer al klaar?

Er begint eindelijk enig zicht te komen op een babykamer. Op zolder ligt nu het laminaat en morgan gaan ze de deuren erin zetten en zondag komt het behang.

Dus volgende week kunnen we eindelijk de babykamer leegmaken en al die spullen naar de zolder brengen. De kamer zelf ligt al op ons te wachten bij prenatal, dus die kunnen we dan gaan halen en in elkaar zetten.

Tegen de tijd dat dat gedaan is zal het wel kerstmis zijn, en dan mag mijn kleine nichtje het bedje komen uitproberen.

Vanavond, toen we het behang gingen halen een keileuke lamp gevonden. Blauw met wolkjes en daaroverheen een houten vliegtuigje.

hoi hoi

Onze babykamer is zo goed als klaar. Alleen nog gordijnen en de aankleding. Wij hebben de muren aqua blauw en wilde   de andere muur wit doen, maar dat werd te kil. dus hebben we er een heel klein beetje roze in gegooid. Nu is de kamer warmer van kleur. We hebben witte meubels van hoogglans. Ik ga in de kerstvakantie alles wassen en de laatste dingen kopen! ik kan niet wachten...
Succes met de alles!

Groetjes Ingrid precies 27w!

hallo daar!

De babykamer is zo goed als klaar. De kamer is opnieuw geschilderd. (paars met limegroen) en de muren zijn wit. Ik heb grenen meubels en die zijn weer in elkaar gezet. Mijn dochter heeft nu een "grote"kamer en in de kerstvakantie ga ik ook alles wassen. In Januari komen de nieuwe gordijnen en dan mijn mama lekker laten soppen.. Nu ben ik soms lekker aan het rommelen in de kamer.. Luiers sparen etc.

groetjes!!!
Therablondi

quote: therablondi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-11-2008 12:51:17'));

hallo daar!

De babykamer is zo goed als klaar. De kamer is opnieuw geschilderd. (paars met limegroen) en de muren zijn wit. Ik heb grenen meubels en die zijn weer in elkaar gezet. Mijn dochter heeft nu een "grote"kamer en in de kerstvakantie ga ik ook alles wassen. In Januari komen de nieuwe gordijnen en dan mijn mama lekker laten soppen.. Nu ben ik soms lekker aan het rommelen in de kamer.. Luiers sparen etc.

groetjes!!!
Therablondi 30 weken

oo leuk joh om te lezen dat iedereen er al flink mee bezig is.. wij hebben ook een muur lime groen gemaakt en donker grenen muren.. ziet er echt leuk uit..     Ik ben dr klaar voor.. haha   nog paar weekjes..

groetjes suuz     30wk2dg

hoi allemaal,de muren van de babykamer zijn een beetje mint groen en we hebben kersenkleurige meubels dit maakt het heel sfeervol.alleen moet het ledikantje nog even inelkaar en natuurlijk moet alles nog ingericht maar dat is zo gebeurt en erg leuk werk.we wouden met oranje tinten gaan werken.goed ik wens iedereen heel veel plezier verder met het inrichten van de kamer. groetjes patries

Terug
Bovenaan