Babykamer al klaar?

Hi meiden,

De kamer is klaar! Meubeltjes zijn er, kleertjes zijn gewassen en bijna allemaal gestreken. Uitzetlijst is zo goed als afgewerkt en de wieg (voor de eerste maanden) is over een week of 4 klaar. Ben nog bezig met de accessoires voor de kamer maar in principe ben ik klaar. Vind het heerlijk dat kamertje, vooral omdat ik in elke lade / kastje een Zwitsal geurzakje heb gelegd. Aanrader!

Verder willen we nog vanalles aanschaffen maar dat kan ook later of als ie geboren is.

Greets Janneke
30 weken en 1 dag

Hier moet ook nog wel eea gebeuren...
In principe was de kamer al klaar, we vonden onze babykamer nog zo mooi dat we m hebben gehouden. Maar wil m nog even flink soppen, nieuwe lakentjes etc erop, assecoires beetje aanpassen.. Verder de wieg nog tevoorschijn halen, kleertjes wassen, box opzetten, wandelwagen ombouwen etc etc...help ik wil verlof!!! (nog een ruime week dan kan 'los'! haha).

Liefs, Marcia mv Puck en 32,5 w zwanger
ps: het kamertje van de oudste is wel helemaal klaar en ze slaapt er (eindelijk) goed in!

Amai dames,

dat schiet flink op bij jullie vind ik...
Hier moet nog enorm veel gebeuren.
Ons eerste dochtertje haar kamer was al LANG klaar toen ik zover was als nu.
Deze keer gaat het trager... De eerste maanden zal ons kleintje bij ons op de kamer slapen, vandaar is het ook niet zo'n groot probleem moest het niet klaar zijn, maar toch hoop ik verder te staan als nu.

Wat nog gebeuren:
- behangen
- verven
- ingebouwde kast plaatsen
- aankleden (gordijnen, e.d.)

PFFFFFFFFFF....... lijkt een kort lijstje, maar zijn serieuze werken, hehe...

Veel succes ermee dames!
Liefs,
van ons...

Hoi hoi,

Het begint eindelijk op te schieten in onze babykamer. Het schilderwerk is klaar, dat wil zeggen wat we nu kunnen schilderen. Er moet nog een nieuw raam met dubbel glas in het kamertje geplaatst worden, dus dat moet dan nog geschilderd worden. Om dezelfde reden hangt het rolgordijn ook nog niet.

Het bedje, de commode en de schommelstoel staan klaar. De kamer is schoon. De babywas ligt deels te wachten op de wasmachine, hangt deels op zolder en is deels al gestreken.

We moeten nog wel een plankje ophangen en wat accessoires uitzoeken, maar dat gaat komende week gebeuren.

De tweeling weet ondertussen dat dit de babykamer wordt, ondanks dat we hun nog steeds aankleden en verschonen op de commode. Het ledikantje is ook voor de baby. Ze hebben geen moment zoiets gehad van "dat is mijn bed".

We moeten nog wel een plankje ophangen en wat accessoires uitzoeken, maar dat gaat komende week gebeuren. Want dan heb ik VERLOF!!!!!!!!!!!!!!

gr,
Martine

Terug
Bovenaan