babykamer idee??

hallo!!

Wie heeft er leuke ideeen voor de babykamer, kwa thema en kleur..
ik vindt het deze keer zo moeilijk.
Ik had bij de eerste nijntje, en als kleuren oranje en groen. dus nu mag t iets anders!!

ben benieuwd naar wat jullie doen!

groetjes..

Wij hebben de babykamer heel neutraal gehouden.
We hebben een mint groene muur en de rest van de muren gebroken wit.

Heel leuk vonden we dit en dit houden we ook aan voor de 2e.

we hebben aan 1 wand 2 posters van winnie de pooh en de gordijnen van allemaal getekende dieren.

echt voor de kleintjes...
groetjes lellebel

Ik hou het neutraal, heb al jaren lime groen, maar ben dat zo zat, ik ga 2 muren gebroken wit doen en dan een muur iets met een bruintint en verder aankleden met bruin

Ik had niet echt een thema bij mijn eerste, maar nu heeft ze witte muren en 2 grote barbapapa muurstickers, ik vind dat echt fantastisch...

Hi! Ik laat in januari een muurschildering maken. www.anjaharkes.nl Ligt er nog wel aan wat, voor een jongen jungle stijl en een meisjes weet ik nog niet. Mijn dochter Delani heeft een muurschildering van Tinkerbell, die staat ook op haar site.
Echt super!

Wij hebben oranje op de muur, witte meubeltjes en rood/groene assecoires. Aan de muur 2 grote school posters met auto's en met dieren. Helemaal een topper, hij kijkt er nog elke dag naar.

Voor de baby houden we deze kamer en onze oudste verhuist naar een nieuwe kamer. Als het een meisje is leuken we het op met roze dingetjes en als het weer een jongen is ga ik opzoek naar iets nieuws voor aan de muur.
Wilde iets met appeltjesgroen en rood gaan doen in de nieuwe kamer van onze zoon. Heb hele leuke muurstickers met auto's gekocht en die komen er bij. Volgens mij wordt het leuk, maar vind het toch best lastig.

Trouwens bij de Ikea kan je heel voordelig meubeltjes kopen die niet van de kinderafdeling zijn. De ladekasten zijn precies commode hoogte en de kledingkasten doen het ook prima in babykamertjes. Effe voor de tip :)

Terug
Bovenaan