babykamer idee??

ik maak er een safari kamer van,shahara gele behang,en aan de andere kant safari behang,ik heb een grene babykamer uitgezocht,ja wordt wel mooi!

15wk6d
groetjes

Hoi!
Ik bruis van de ideeen! Ik heb behang besteld: PIP Early bird blue. Heel lief met vogeltjes, in de kleur blauw omdat dat ook voor een jongen leuk is. Ik ga daar 1 wand mee doen.
Verder wil ik vogelhuisjes ophangen en ik heb leuke kleine boekenkastjes gezien in de vorm van een koekoeksklok en ik heb ook een oude koekoeksklok, die ik lichtblauw ga verven.
Zoooooo leuk!

De kleuren van de murr weet ik nog niet precies. Maar mijn vader gaat in ieder geval een grote woezel en pip muurschildering maken. Dat wordt de eyecatcher.
Moet nog even een commode uitzoeken, ledikantjes hebben we al.

Hallo, ben nieuw hier (heb me net voorgesteld) en wij hebben al een ouderwetse commode op de kop getikt. Met een uittrek plankje aan de zijkant en aan de andere zijkant een uittrek rekje, kan bv een handoekje aan hangen.
Verder een ouderwets klepbedje! Afhankelijk van of het een meid of een jongen wordt, willen we het aankleden met kitcherig roze of van die baby ruitjes voor een jongen. Nog 6 weken wachten dan weten we het.

Bij de eerste hadden we meubels die bordeux rood waren en hadden we de muren neutraal. Was erg leuk maar nu weer helemaal wat anders.

Terug
Bovenaan