Babykamer is erg koud in de winter,iemand tips om bedje op te maken?

Hoi,
ik heb ook ( nog ) geen verwarming op de kamers, ben nu zwanger van de tweede ( eind nov uitgerekend). Mijn dochtertje is prima de winter doorgekomen met de combi sleeper van Little company. Wel prijzig maar lekker warm. Deze kan je al vrij snel gaan gebruiken, voor 1 jaar alle jaargetijden.
groet Roos
 
Hallo,

Bij de prenatal hebben ze heerlijk warme slaapzakken met mouw, Deze zijn niet duur `(niet de dure combisleeper) Is misschien een goed idee. Is het echt heel koud, doe je je kindje een lekker flanel pyama aan met broekje. (daaronder)

Succes
 
Hoi,

In Nederland  heeft de Prenatal nu slaapzakken met mouw in de aanbieding. Ik heb er vandaag nog 1 gekocht. Mijn dochter kruipt nog steeds, ze is bijna 2, het hele bed door en een dekentje helpt dan niet.

Groetjes
 
Hey,

Wel intressant die slaapzakjes he..maar ben weeral van belgie dus weer pech :)
Heb er drie en twee ervan is zonder mouwen maar is ook voor als ze wat groter is,dan heb ik een kleintje en denk dat die wel met mouwen is,moet ik nog eens naar kijken want zo kan ik het natuurlijk doen he...
Liefs orchideke
 
hallo

zoveel kost het niet een electriche kachel, het ziet er net uit als een verwarming, en het is ook nog veilig, je drukt het zo in het stop contact. en je bent in 1 keer klaar

groetjes bernadette
 
Hey,

Ik heb al zo een elektrich kacheltje hoor :)
Maar wist niet zo goed hoe ik het het beste zou doen...
Moet morgen avond naar de info avond in het ziekenhuis en zal het daar ook nog eens vragen en normaal als je juist thuis bent it het ziekenhuis komt er bij ons in belgie iemand langs van kind en gezin dus mss dat die ook tips hebben..
Zij zullen ook de kou voelen he :)
Liefs orchideke
 
Wij houden elkaar warm, ze slaapt snachts gewoon naast me "tussen" het voedingskussen met een sloop erom, twee dekentjes voor haar en dekbed erover, heerlijk warm. 
 
Wij hadden ook geen verwarming op de slaapkamer. Baby lag in het begin vaak naast mij in bed in een velours of wollen boxpakje. In de wieg gebruikten we een kruik, die we bij iedere verschoning opnieuw vulden met warm water. En echte wollen dekens. Toen hij later op zijn eigen kamer sliep zetten we een electrisch kacheltje aan en had hij een wollen onderdeken, slaapzak en dekbed er overheen. Bleef hij niet onderliggen....Toch was hij vaker wakker in de winter. Net iets te fris, soms maar 12 graden, waardoor hij niet doorsliep. 
 
Terug
Bovenaan