Babykamer is klaar!!

Nou de babykamer is klaar, yes,,haha
Alles is geverft en ik ben met de aankleding bezig, zo zal ik nog wel wat blijven rommelen de komende tijd!
We hebben 2muren roze gemaakt, de rest is wit en ik heb met bloemen en vlinders de kamer aangekleed, heb nog vlinders gekocht om een mobiel van te maken, zo blijf ik nog wel ff bezig, maar dat vind ik gewoon leuk,,haha
Ik kreeg het van het weekend in mn bol en mn man had gelukkig wat vrij deze week, dus is maar meteen begonnen,,haha

Hoever zijn jullie?
Liefs MJ

bijna klaar...maar er hoeft ook niks te gebeuren. Ons derde jongetje kan erzo in. We moeten alleen de naam Elias nog even van de muur halen, de 'nieuwe' naam komt er naar de geboorte op.
Ook wil ik nog iets voor ik de lijstjes aan de muur. Had er stukjes stof in, maar wat er bij moet...nog geen idee

owja... super dat je klaar bent!
Dat jullie een meisje krijgen is toch geheim voor je familie? Hoe ga je dat regelen? Of komt er nooit iemand boven?

Groetjes

Wilde er ook een topic over schrijven maar je bent me voor :)
De zolder hier is AF dat wil zeggen nu alleen nog verven en vloerbedekking.
Maar omdat de kleine eerst nog bij ons op de kamer komt hoeft floortje nog niet perse nu al naar zolder.
Vind het wel een fijn idee om d'r nog ff op de kamer naast ons te hebben slapen.
Er veranderd straks zoveel voor d'r.
Wrs zo rond de zomervakantie dat we alles over doen.
Ik heb nu wel al alle babyspullen op zolder dus onze slaapkamer is niet langer een opslagplaats :)
Nu kan ik daar ook op me gemak rommelen en alles wassen omdat de machine daar staat.
De kinderwagen staat ook uit enz is wel leuk hoor nog ff en dan kan ik ermee parraderen hier in de wijk!!! hihi

Tja idd hoe doe jij dat met je familie hihi is de kamer hermetisch afgesloten hihi.
Lijkt me wel een hele mooie combi het kamertje zoals je het beschrijft!!

liefs louise

Jeuh.... super dat het af is!!
mijn kamer is ook klaar! ben er helemaal blij mee... zal van de week nog wel ff foto''s maken en op hyves zetten : trots op mijn kamertje!

Nu maar wachten tot het pronkstuk er in mag liggen!!

(klinkt raar, pronkstuk maar bedoel het goed)

wij hebben vandaag de meubelen binnen gekregen en die gaan we samen van weekend in elkaar zetten.
en dan word het aankleden maar daar moet ik eerst voor shoppen (ik weet al wel wat ik allemaal nodig heb)

Hier is eindelijk de stucadoor geweest van de week. Nu nog even drogen en dan muren sauzen. Raam verven. Vandaag vloerbedekking besteld en morgen ophalen. Alleen nog een gordijntje voor het dakraam en dan heb ik alles in huis om volgende week het kamertje helemaal op orde te gaan maken. De commode is vanavond door manlief afgemaakt en morgen gaat hij verder met de kast. Hopelijk is eind volgende week alles een heel eind klaar. Morgen even uitzoeken wat we allemaal aan uitzet al hebben en zaterdag de laatste dingen halen. Als het kamertje klaar is nog de bekleding voor de wieg, maar die heb ik al geknipt en hoeft alleen nog maar even onder de lock-en naaimachine door. Helaas begin ik het nu behoorlijk op mijn heupen te krijgen en moet ineens alles af. Badkamer moeten nog wat dingen, hal en bijkeuken ook. En ik wil alles toch wel voor de bevalling klaar hebben. Arme man van me, hij is al zo druk met de meubeltjes en dan wil ik ook nog dat ie alles hier nog afmaakt.

Terug
Bovenaan