Babykamer is klaar!!

Fijn dat de kamer af is!
Mijn kleintje gaat in het oude kamertje van mijn dochtertje, we hebben 2 weken geleden haar nieuwe kamer afgemaakt dus we kunnen aan de slag in de babykamer! Er is in ieder geval 1 muur blauw geschilderd en de rest blijft wit (denk ik hahahahaha).
Nu nog het ledikant erin zetten nieuw gordijnen ophangen (of eigenlijk moet ik ze nog uitzoeken!) En wil eigenlijk nog iets speciaals met de kamer doen weet alleen nog even niet wat! Had bij mijn dochtertje een hele gave boom op de deur gemaakt met vlinders, rupsjes en bloempjes en dit thema heb ik ook doorgevoerd op de commode en het bedje!! Was echt heel gaaf,maar ja we krijgen nu weer een zoontje (als het goed is,hahaha) en ja vind dit toch niet mooi voor een jongen. Dus ga nog ff denken wat ik er dit keer van ga maken!

Groetjes Anne

Hallo allemaal,

Ook ik ben afgelopen week eindelijk eens actief geworden wat het kamertje betreft. Alles is nu zo'n beetje af. Alleen de gordijnen moeten nog korter worden gemaakt, maar dat komt mijn moeder over 2 weekjes doen. Ook heb ik inmiddels alles gewassen en gestreken. Een erg fijn gevoel, moet ik zeggen. Als volgende week de school van mezelf en mijn zoontje weer begint, heb ik gewoon amper tijd voor andere dingen, dus het is maar goed dat ik de vakantie heb benut voor alles klaar te maken!

Gr Ingrid

o lordy!!! wij moeten nog beginnen!!!! we sliepen zelf nog op t kamertje dat straks beebie kamer wordt. dus onze kamer moest eerst af, en nu kunnen we beginnen. ben 23 maart uitgerekent. maar het huis hebben we gekocht in febr 2010, en er moest zo veel aan gebeuren. nu de volgorde maar wat omgooien. gaat vast helemaal goed komen.

leuk om jullie ideeen te lezen.

knuf
smooty

wij hebben de baby kamer ook zogoed als af. zijn 2 weken terug verhuist na een flinke verbouwing van dit huis. zijn nu zogoed als klaar met alles. moet alleen nog gordijnen kopen en het een en ander soppen. maar verder is de kamer klaar om in gebruik te worden genomen.
al moet de kleine wat mij betreft nog wel even blijven waar hij nu zit, maar mocht er wat tussen komen dan heeft hij in iedergeval een mooie kamer.
de andere die nog moeten beginnen of nog druk bezig zijn wens ik nog veel stekte om de kamer in orde te maken.

groetjes angelique

Leuk om allemaal te lezen,,haha
Hier nu 32wk dus het is niet zo dat het elk moment kan komen ofzo, maar wilde het gewoon graag klaar hebben, de kleine slaapt de eerste 3mnd bij ons op de kamer s'nachts, alleen overdag op de eigen kamer, wij slapen namelijk op de 1e verdieping, de kinderen op de 2e, dus dat is gemakkelijker met de bv s'nachts!
Ik moet wel nog alles wassen/strijken, dat doe ik binnekort pas, met een week of 35, dan is het nog lekker fris als de baby komt ;-)
Iedereen veel succes met klussen!
Liefs MJ

Ja moet ik me eerst nog ff aanmelden, ik heb wel een hyves, speciaal aangemaakt voor ons andere forum 2008, ga eens ff kijken hoe ik dat ook weer moet doen,,haha,, ben er niet zo in thuis!
Liefs

Terug
Bovenaan