Babykamer nog niet klaar!!!!!!!!!

Zoals de titel het al zegt de babykamer is nog niet klaar!!!!!!! Ben vandaag 37,2wk zwanger dus de kleine mag komen, ga er niet vanuit hoor dat hij snel komt, maar wil die kamer nu gewoon klaar hebben!!!!!
We hebben een paar weken geleden al een muur tussen onze slaapkamer en die van de kleine geplaatst ( waren voorheen ook 2 slaapkamers)
en mijn schoonvader zou hem afwerken, alleen hij heeft het druk en is vorige week begonnen alleen hij was niet tevreden en gaat eind van deze week de muur nog stucen!!
Die kleine kan mocht hij nu geboren worden best bij ons op de kamer hoor, maar wil nu gewoon de babykamer klaar hebben!!

Sorry moest ff klagen over de kamer,hahahaah
voor de rest voel ik me heel goed, behalve slapen dat is RUK hahaha.

Groetjes Anne

Oh.... meid, wanneer komt je schoonvader het afmaken??
Hoop voor je dat de kamer op tijd klaar is...
Snap best dat je dat graag wilt...
staan de meubeltjes enzo er wel allemaal?? en gaat het echt om 1 muur? of moet alles nog???

Klaag maar een eind weg hoor....

En dat van dat slapen ken ik...... liep vanacht om 2 uur door het huis en om half 8 was ik weer wakker...

Ik snap dat je wil dat de kamer af is! Wil je niet afschrikken, maar ik dacht ook dat mijn baby nog niet zou komen, maar bij 37w2d braken spontaan de vliezen....

Misschien toch kijken of schoonpapa of iemand anders eerder tijd heeft?

Gr Ingrid

Owwww! Ik snap wat je bedoeld! Ik kreeg al de zenuwen toen ons kamertje nog niet klaar was! (ik ben nu 34.4 wk) Gelukkig nu hier klaar. Hoop dat je schoonvader het snel komt afmaken, het moet nu wel eens af......
Maar ook het slapen is hier zwaar K****!! Gék wordt je ervan! Vanmorgen sliep ik na ongeveer 3 uur wakker liggen ein-de-lijk weer, ging de wekker van mijn man weer om 6.15! Toen werd dochterlief ook al wakker, terwijl ze vakantie heeft, dus mama er ook maar weer uit Grrrrrr..... Hoop dat mijn humeur zo nog wat opknapt. Wel zo gezellig voor mijn moeder die straks komt. Nog maar een bakkie koffie denk ik :-(....

Fijne dag! Greetz Esz

klaag maar meid het mag.. ik hoop dat alles zo snel mogelijk af is..

ik moet ook tot bijna 38 weken wachten tot de wieg hier staat heb ook al gezegd kurk er in en binnen over elkaar.. hij mag zich niet eerder melden dan 38 weken want wil de wieg ondanks dat de ledikant klaar staat direct gebruiken..

liefs ingeborg

Hey meiden, bedankt voor de reacties!!
Ben nooit echt vlot met de kamers geweest hoor,hahahaha.
Die van mijn zoontje was rond 32 wk klaar (ok netjes optijd maar dat is dan ook de eerste) bij mijn dochtertje was hij rond de 35 wk klaar. Ik wou hem nu ook rond de 35 wk klaar hebben, maar ja kan helaas niet zelf stucen anders was de kamer nu al 2 wk klaar hoor,hahaha.

Commode staat nu nog bij mijn zoontje op de kamer, kleertjes en andere dingen zijn gewassen en liggen heerlijk fris in de commode of hangen in de kast,het bedje kan zo in elkaar gezet worden dus in dat opzicht ben ik er klaar voor.

Groetejes Anne

Hoi,
Kan me voorstellen dat je dit niet echt leuk vind nee, ik ben ook nooit heeeeel vroeg geweest, maar dit zou ik ook niet leuk vinden!!
Zet ze aan het werk meid,,haha
Liefs

O ja dat gevoel heb ik ook gehad ja...Mijn hubbie had geen tijd omdat hij heel veel heeft moeten werken de laatste weken...en dat kamertje bleef maar washok!! inmiddels is het nu klaar en bruikklaar...maar het heeft me toch wat zenuwen gekost ;)...Hopen dat je schoonvader dit weekend tijd heeft om het te stucen dan zie je het in ieder geval alweer opschieten :)

Terug
Bovenaan