Zoals de titel het al zegt de babykamer is nog niet klaar!!!!!!! Ben vandaag 37,2wk zwanger dus de kleine mag komen, ga er niet vanuit hoor dat hij snel komt, maar wil die kamer nu gewoon klaar hebben!!!!!
We hebben een paar weken geleden al een muur tussen onze slaapkamer en die van de kleine geplaatst ( waren voorheen ook 2 slaapkamers)
en mijn schoonvader zou hem afwerken, alleen hij heeft het druk en is vorige week begonnen alleen hij was niet tevreden en gaat eind van deze week de muur nog stucen!!
Die kleine kan mocht hij nu geboren worden best bij ons op de kamer hoor, maar wil nu gewoon de babykamer klaar hebben!!
Sorry moest ff klagen over de kamer,hahahaah
voor de rest voel ik me heel goed, behalve slapen dat is RUK hahaha.
Groetjes Anne
We hebben een paar weken geleden al een muur tussen onze slaapkamer en die van de kleine geplaatst ( waren voorheen ook 2 slaapkamers)
en mijn schoonvader zou hem afwerken, alleen hij heeft het druk en is vorige week begonnen alleen hij was niet tevreden en gaat eind van deze week de muur nog stucen!!
Die kleine kan mocht hij nu geboren worden best bij ons op de kamer hoor, maar wil nu gewoon de babykamer klaar hebben!!
Sorry moest ff klagen over de kamer,hahahaah
voor de rest voel ik me heel goed, behalve slapen dat is RUK hahaha.
Groetjes Anne