Babykamer nog niet klaar!!!!!!!!!

hoop idd dat je schoonvader dit weekend de tijd heeft en anders iemand anders zoeken of toch zelf doen hahahah.
slapen is hier ook gen pretje, wordt tich keer per nacht wakker door de bekkenpijn in mijn scvhaambeen en ben daardooroverdags ok niet echt gezelliog, daarbij drient mijn jongste heel erg. pff ben er moe van.

hey!!!!!!!!!! mama anne

hier van het zelfde.
ik ben 36 weken zwanger en de beebie kamer heeft nog geen plafond, geen behang. en geen vloer. maar we houden moed. manlief klust zich in de avonduren en weekenden de tong op de schoenen.
en het wiegje is klaar en komt eerst gewoon op onze kamer. badkamer is klaar dus daar kan het badje gewoon staan.
komt allemaal goed.

suuk6, en hou vol!!!!!!!!!!!!!!!

knuf smooty lama

Dat wordt wel krap inderdaad...maar wat je zegt, als het niet klaar is als de beeb komt is het ook geen ramp...en dan zal je schoonvader ineens heeel hard door gaan werken hahah!

Ik kan voor het eerst weer heerlijk slapen. Moet er een keer of 3 uit maar slaap meteen weer. Nou moet ik wel zeggen dat dit alleen zo is als ik s nachts niet slaap!

Snap dat je het allemaal lekker klaar wilt hebben,
wel net zo fijn om 'op orde' te zitten.
Haha weet niet of je schoonvader een lekkerbek is... koop een lekker taartje en vraag of hij zo snel mogelijk weer aan de slag wil gaan ;-)

Liefs Marina

hahah ja hij houd wel van lekker eten, maar die arme man heeft het gewoon veel te druk met zijn werk!! Hij en mijn schoonmoeder doen al ontzettend veel voor ons, het zijn echt schatten.

Terug
Bovenaan