babykamer

Met een week of 20 begon ik met wat dingetjes te kopen, beetje bij beetje .
Het kamertje is in stapjes klaar!
Nu ben ik 31 weken en er moeten nog een paar dingetjes opgehangen worden en dan is het echt af!
 
Ik ben met 14 weken verhuisd en heb meteen een behangetje in de kinderkamer laten hangen, zacht groen. Het kamertje heb ik tweede hands gekocht en dat staat nu ook op. Maar af is het nog lange niet er staat nog vanalles en nog wat wat opgehangen moet en ik moet nog genoeg dingetjes aanschaffen. Inmiddels weet ik dat ik een knulletje verwacht dus ik kan ook naar typisch jongens accesoires gaan kijken nu, vind ik wel heel leuk.

groetjes, Jane 18 weken
 
Met een week of 18 hebben we de babykamer besteld. We hebben hem begin april laten leveren (Toen was ik ongeveer 30 weken) en nu zijn we zo goed als klaar (ben nu 32 weken)

Lekker op je gemakkie aan doen, maar hou wel erg in levertijden!!

groetjes Karin
 
Het gaat bij ons een beetje hink-stap-sprong. Met 12 weken hadden wij de kinderwagen al gekocht. Daarna meubeltjes gaan bekijken in diverse zaken. Uiteindelijk zelf wat gemaakt, wat rond week 24 dacht ik, klaar was. Het kamertje hebben we al geverfd en er ligt een andere vloer in (ongeveer in week 18). Ongeveer rond week 26 nog wat babyspulletjes gekocht, zoals hydrofielluiers, paar kledingstukjes... etc. Dingen die we van familie/vrienden gekregen hebben geinventariseerd en gekeken wat nog nodig was.
Deze week (week 28)ben ik daarmee doorgegaan en heb nog een aankleedkussen enzo aangeschaft.
Nu alleen nog de wiegbekleding (ga ik volgende week met m'n moeder bestuderen ;-) en de gordijnen, o ja ook nog het geboortekaartje (ga ik zelf ontwerpen).
Ik hou geen planning aan of zo, dit soort dingen 'groeien' mee, net als de baby.

Veel plezier met het maken van het 'nestje'!
Groetjes, Janeway
 
hoi hoi

Mijn vriend begint morgen met de kinderkamer op te ruimen.Daarna begint
hij met verven.Ben nu 21wk,maar voor mij zelf heb ik nog geen haast,maar mijn vriend heeft nu 2wk vakantie dus wil hij er nu toch aan beginnen want anders komt er niets van.Kan dan maar beter iets eerder af zijn.De kinderkamer hebben wij al binnen want dit was een beursaanbieding en die wouden ze ook gelijk uitleveren,maar hij staat mooi op zolder.De kinderwagen en de box komen in de eerste week van juli.Tussen door koop ik van alles,misschien wel veelste veel maar ik vind het ook allemaal zo mooi.De maxicosi kunnen we zo op halen als wij dat willen.Je moet gewoon lekker doen wat jullie lekker vinden en is dat nu doe je het nu en anders wacht je nog even ,maar voor de 7de maand moet het af zijn werd mij vertelt.Succes en veel plezier met het uitzoeken en verven en alle andere dingen.gr anita
 
Ik heb nog geen kamer (heb nog geen huis.. boehoehoe) maar 13 weken lijkt me een mooi moment om eens wat leuke plannetjes te gaan maken, het is nu wel bijna zeker dat jullie straks een kindje krijgen. Veel plezier!
 
Hoi, ben nu bijna 15 weken. Heb deze week met zus naar een kinderwagen gekeken (eerst maar wat voorwerk doen met een expert, want als mijn man en ik in zo'n winkel staan worden we denk ik heeeeel ongelukkig van al die spullen, zo veel...). Ga ik denk ik in maand 5 of 6 echt kopen. We willen geen echte kinderkamer, dus zitten niet met leveringstijden. Over een paar weken ga ik met mijn moeder een stofje uitzoeken voor de wieg, en die maxi-cosi's enzo komen dan denk ik ook ergens in maand 6 of 7 wel. Maar iedereen zal het wel op zijn eigen manier doen, doe gewoon wat je wilt: als je nu al wilt rondkijken enzo, gewoon lekker doen! Succes!
 
Terug
Bovenaan