babykamer

Wij hadden al heel snel de meubeltjes, omdat we toen ik in ± week 14 zat eens in winkels gingen kijken wat we leuk vonden... Schrikbarend duur die kamertjes! Op Martkplaza hebben toen in de week daarna een hele leuke baykamer gevonden die we direct hebben gekocht! De rest van de spulletjes hebben we eigenlijk gewoon in delen gekocht en eigenlijk is dat ook wel het leukste! Af en toe eens iets kopen, maar houdt wel rekening met levertijden (vaak ±12 weken voor kamertjes en kinderwagens)

Veel plezier ermee!
 
In week 18 zijn we begonnen met zoeken naar een babykamer, toevallig liepen we er direct tegenaan en konden we hem zo meenemen
(staat dus nu nog in dozen bij ons op de slaapkamer :-D)
MOrgen beginnen we met behangen en daarna komt er nieuwe vloerbedekking in.
Ben nu 22 weken ver en wil graag voor de 30ste week klaar zijn.

groetjes Petra
 
dat maakt niet uit. dat mag je allemaal zelf weten. het moet wel helemaal af zijn voor 7mnd omdat het kindje dan al makkelijk kan komen. ik zelf ben 13 weken en we hebben nog niks gedaan.
groetjes van sandy
 
ach, weet je, een bedje en de hoogstnoodzakelijke dingen wil je hebben maar er zijn toch ook heel veel culturen waar men juist niks van te voren regelt. Dat is me wat al te gortig maar verder moet je gewoondoen waar je zin in hebt. Het lijkt mij wel heel erg om al heel veel rond te hebben en dan tochn og een doodgeboren kindje te hebben of zo. Je weet ten slotte nooit.

Dan zit je met je mooigeschilderde kamer.
 
Terug
Bovenaan