babykamer?

Ik heb voor de eerste de babykamer van mijn zus overgenomen, en we hebben een wieg waar mijn moeder ook nog ingelegen heeft. Dus we hebben ook niets besteld ofz. Ik denk dat het kamertje uiteindelijk 6 weken voor de bevalling zover was dat de meubels er in stonden, en tijdens de eerste weken van mijn verlof heb ik het verder ingericht.

ik zou trouwens wel een kast kopen hoor. In het begin gebruik je die misschien niet zo, maar je kindje ligt waarschijnlijk wel 1,5 of 2 jaar of nog langer op dat kamertje en dan is een deel om kleertjes op te hangen wel handig. Mijn kast heeft   aan een kant een hanggedeelte met een plank er boven en aan de andere kant drie laatjes   en daarboven open planken waar ik wat boekjes en knuffels in heb staan.

Anne

Heeey

Zelf heb ik geen babykamer, de baby komt op onze slaapkamer. We hebben nog helemaal niks gedaan, ik wilde zelf ook de eco afwachten (jogne? meisje?) en die hebben we dinsdag dus dan mag ik van mezelf beginnen! Heb wel zin nu om te gaan verfen en mijn vader gaat de commode maken.
Qua bedje weet ik al welke ik wil, maar die heb ik ook nog niet besteld, dat ga ik denk ik volgende maand ofzo doen.
Een box krijg ik en een badje (tummie tub) heb ik gekregen van een vriendin.
Zelf heb ik alleen wat kleertjes gekocht, 3 of vier rompertjes.

Maar dinsdag gaan we na de echo de stad in om echt wat dingen te gaan kopen jippie!!!

xxx Mara

Ik ben nu bijna 19 weken zwanger. Wij gaan waarschijnlijk op 1 juni nog verhuizen, dus ik mag nog helemaal niet aan de babykamer beginnen... Wat zijn jullie er vroeg bij!

Gr, katwoman

Wij hebben deze week vrij, dus een mooi moment om te beginnen. Ook wij hebben (met name ik dan) veel dingen verzameld. Dus nu bezig de dingen te sorteren die naar de stort kunnen. Als het goed is komt vandaag het kamertje leeg en dan kunnen we beginnen met behang afhalen, schilderen (en eventueel behangen, nog niet helemaal over uit) Mijn moeder en schoonmoeder komen later deze week helpen, dus als het goed is kunnen zaterdag de spullen erin. We hebben via marktplaats een commode, kast en ledikantje gekocht.
Vond het zelf nog best vroeg om te beginnen, maar we hebben nu vrij en nu kan ik alles nog. Bovendien moeten we de spullen die we gekocht hebben ophalen en dan is het gemakkelijker als het zo het kamertje in kan voordat we het eerst moeten opslaan.

Veel plezier jullie met het maken van de babykamer!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZD7TZVEC.jpg

Hier een plaatje van de babykamer. Hij is wit met een behangrand van boerderijdieren. We hebben ook nog stickers die we plakken als de meubels staan.

Hebben jullie ook een plaatje van de babykamer?

Hoi!

Ach, wat is vroeg...
Bij ons komen over een paar weekjes de meubeltjes, die nemen we over van vrienden. Dan gaat meteen de oudste verhuizen naar een andere kamer met al zijn spulletjes. Behangen doen we nog niet. We hebben nog niet zo lang (een paar jaar) heel goed en duur behang erop zitten. Straks als de oudste naar een volgend bed gaat ( hij is nu net 1), gaan we denk ik meteen zijn kamer omtoveren tot stoere kleine-jongen-kamer, en ik denk dat we dat bij de nieuwe kleine ook zo gaan doen.

Trouwens een kledingkast vind ik zelf heel erg handig. De eerste tijd maakt het niet zo heel veel uit (kleine kleertjes en niet zoveel per maat), maar inmiddels heeft mijn zoon maat 74/80 en 80 zal hij nog een hele poos dragen. Dan heb je dus meer van één maat en de kleertjes zijn natuurlijk groter. Ophangen vind ik nu dus extra prettig (blijven ze ook netter) en ook dat ik ook nu genoeg ruimte heb voor zijn kleren.

Succes met inrichten en groetjes!
Tess

Terug
Bovenaan