Wat hebben jullie dat leuk gedaan, hebben jullie de meubeltjes zelf gemaakt? Ons kamertje is voor een groot deel klaar, de muren gestuct, de vloer gelegd en de meubeltjes zijn er ook al, ik ben nu nog druk aan t verschuiven, weet nog niet hoe ik t neer wil zetten. Is maar klein kamertje, lang en smal, dus ff puzzelen.
Zal tzt foto maken en plaatsen...
Onze meubeltjes zijn rood gebeitst, dus je ziet houtnerf er door heen. Kastje is in de vorm van standhuisje en commode heeft 2 laadjes en 4 vakken waar manden in kunnen. Heb 2 bruine, een witte en licht blauwe mand erin. Verder maakt mijn schoonmoeder een schilderij van Kikker van Max Velthuis en heb ik op een speelgoedparty een lampje van Kikker gekocht. Op het randje van de lakentjes verf ik zelf een plaatje van kikker.
Dekentjes zijn 1 donkerblauw en 1 iets lichter blauw. Muren laten we wit en de vloer is bruingrijs laminaat, grijsnoten heet het geloof ik, maar k zag laatst ergens grijseiken en was ongeveer t zelfde, beetje donker dus.
We zijn er helemaal van overtuigd dat we een jongen krijgen, na 2x duidelijk gezien te hebben, dus de kleertjes zijn echt jongenskleertjes, heel schattig en stoer...
liefs Mick