Babykamer

Hallo Mieke,

Ik zou wel een foto willen laten zien, maar wij zijn helemaal nog niet begonnen aan de babykamer. Zodra wij gaan starten zal ik een foto sturen.

Groetjes

Corrie

PS: Kamertje van jullie ziet er leuk uit.

Bij ons zijn het (Helaas....) alleen nog kale muren, we moeten echt alles nog doen qua schuren enzo.
Volgende week gaan we beginnen (het wordt steeds een week uitgesteld) en dan vraag ik extra hulp, omdat alle kozijnen en de deur geschuurd moeten worden, zijn nu erg lelijke kleuren.

groetjes   Maris

Wat hebben jullie dat leuk gedaan, hebben jullie de meubeltjes zelf gemaakt? Ons kamertje is voor een groot deel klaar, de muren gestuct, de vloer gelegd en de meubeltjes zijn er ook al, ik ben nu nog druk aan t verschuiven, weet nog niet hoe ik t neer wil zetten. Is maar klein kamertje, lang en smal, dus ff puzzelen.
Zal tzt foto maken en plaatsen...

Onze meubeltjes zijn rood gebeitst, dus je ziet houtnerf er door heen. Kastje is in de vorm van standhuisje en commode heeft 2 laadjes en 4 vakken waar manden in kunnen. Heb 2 bruine, een witte en licht blauwe mand erin. Verder maakt mijn schoonmoeder een schilderij van Kikker van Max Velthuis en heb ik op een speelgoedparty een lampje van  Kikker gekocht. Op  het randje van de  lakentjes verf ik zelf een plaatje van kikker.
Dekentjes zijn  1 donkerblauw  en 1 iets lichter blauw. Muren laten we wit en de vloer is bruingrijs laminaat, grijsnoten heet het geloof ik, maar k zag laatst ergens grijseiken en was ongeveer t zelfde, beetje donker dus.

We zijn er helemaal van overtuigd dat we een jongen krijgen, na 2x duidelijk gezien te hebben, dus de kleertjes zijn echt jongenskleertjes, heel schattig en stoer...

liefs Mick  

Wat MOOI! (en wat is t hier druk vanmiddag ;-))
Heel leuk gedaan, echt!

Onze kamer wordt strak wit, met een rode muur en de accesoires van www.mauddesign.com, de serie Hollands Glorie. Wordt dus een Hollandse rood-wit-blauwe jongenskamer maar niet te druk. heb er zin in!

Greets Janneke

Hoi.

afgelopen week de kamer helemaal leeg gehaald. Nu moet ik nog verven en laminaat leggen.
Ik wil 1 wand licht lime groen maar ik weet niet zo goed welke kleur ik er nog meer bij kan doen. Ik zat te denken een blauw (het wordt een jongetje).
Hebben jullie nog suggesties?

Groetjes Minke

De kamer moet nog helemaal leeg, maar wel al ideeën. De basis is wit. De muren zijn al roomwit, dus daar hoeft niets aan te gebeuren. De commode, de schommelstoel en het bedje zijn wit. De commode is zo groot dat een extra kledingkast niet nodig is.

De accentkleur wordt oranje. Dat hadden we al bedacht, voordat we wisten wat het zou worden. Nu weten we dat het een meisje wordt, dus gaan we op zoek naar oranje gordijnen met bloemen of vlinders of iets in die richting. Ook moeten we nog op zoek naar een mooie lamp. Ik vrees alleen dat het moeilijk wordt om een mooie oranje hoes voor het aankleedkussen te vinden.

De dekentjes die we hebben zijn gestreept in rood-oranje-wit-geel. Dus die passen er nog mooi bij. We hebben nog  witte en oranje onderlakentjes.

We willen op de muur een oranje vlak met daarop een lieve tekst. We hebben al wat ideetjes (o.a. door het liedje "dochters" van Marco Borsato), maar we moeten nog bedenken hoe we dat netjes op de muur krijgen.

groetjes,
Martine

Bij ons was de kamer al klaar, het was eerst de logeer kamer.
Ik heb één muur aqua blauw (is ook de goden verzoeken als je een meisje wil...)
de rest is roomwit en er ligt laminaat teak kleurig.
Verder heb ik een wit bedje en sinds vorige week een box de rest ga ik nog halen bij de ikea een roomwitte ladenkast als kommode en een kleine hangkast, kunnen mijn eigen spullen ook mooi in.
Maar daar wacht ik nog ff mee want de maand december is altijd zo ontzettende vol met verjaardagen dat ik in januari of februari wel ga.
Maar jullie zijn al ver allemaal....

Terug
Bovenaan