Babykamer

heee...jammer geen foto's ben altijd zo nieuwsgierig en wil overal ideetjes opdoen!
Bij ons is het ook nog lang niet klaar hoor.. moeten nog kozijnen in, plinten langs de vloer, plinten langs het plafond en allemaal draden weggewerkt.
Ben nu 25 weken dus het nog 15 te gaan!

Groetjes

Bij ons is het nog een kale boel, maar zodra ik foto's heb zet ik ze op hyves, moet iemand anders ze even overzetten naar dit forum, want dat kan ik niet.

groetjes Maris

quote: jannie79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-11-2008 13:43:35'));

Wat MOOI! (en wat is t hier druk vanmiddag ;-))
Heel leuk gedaan, echt!

Onze kamer wordt strak wit, met een rode muur en de accesoires van www.mauddesign.com, de serie Hollands Glorie. Wordt dus een Hollandse rood-wit-blauwe jongenskamer maar niet te druk. heb er zin in!

Greets Janneke

Hai,

Ik als even dit berichtje en mijn haren gingen even weer overeind staan, haha.
Ik zag de naam mauddesign, ik hoop dat je nog geen artikelen bij haar besteld hebt want je mag wel betalen maar ze levert niet en dan is ze ook nog onbereikbaar! Ik heb uiteindelijk na 2 maanden bellen, mailen enz mijn geld terug gestort gekregen omdat ik haar prive belde op haar werk.
Kortom niets bestellen bij haar. Wij hebben zelf ook een hollandse babykamer en ik heb veel spulletjes gekocht via internet, en deze zijn gelukkig wel geleverd!!

Groetkjes Rosalie

Terug
Bovenaan