Babykamer.

Wie van jullie is al klaar met de baby kamer? Wij zijn nog maar net begonnen met het leegpakken ervan. Volgende week wordt er gesaust en dan kunnen de meubels erin , Bij mijn dochter was ik rond deze tijd al klaar dus het begint hier nu al wel te kriebelen.

Liefs Linda 27 wk.

Hoi,

Bij ons is de babykamer klaar. Ben nu bijna 29 weken zwanger.
Wij hebben ook heel veel spulletjes gekregen, dus hadden geen wachttijden voor meubels. En van degene dat we het kregen, die wilden het zo snel mogelijk de deur uit, hihi, dus dan maar meteen alles gedaan. Babykamer was hier met 22 weken klaar. Nou ja, dr moeten nog gordijntjes komen, verduisterend rolgordijn hangt er al.
Verder klaar dus.
Welke kleur word het bij jullie?
Hier is een een zachtgeel behang met beertjes erop, erg leuk :)

Liefs

Hier ook al klaar op kleine dingetjes na. Hier is de bovenkant lichtgroen behangen dan een latje wat heel zachtblauw is en daaronder behang wat wit met streep is (groen, blauw en oranje). Verder blauw gordijn en blauw kozijn zelfde als latje, en nee we weten niet wat het wordt. Heel leuk en fris allemaal. Oh ja de meubels zijn white wash (kamertje prenetal de goedkoopste)

Bij ons hoeft er gelukkig niks te gebeuren van verven of behangen ofzo. Ook alle spulletjes zijn nog goed, op uitzondering van de wipstoel.
Ik heb het kamertje half schoongemaakt, derest moet dus nog gebeuren.
Babykleertjes zijn gedeeltelijk uitgewassen, en gisterenavond heeft mijn man derest van de spullen van de vliering gehaald, zoals maxicosi, kinderwagen, badstandaard, enz.
Kan ik die op mijn gemakje uitsoppen en de bekleding eens lekker wassen.

hoi

hier hoef er ook niet veel te gebeuren aan de babykamer..mijn dochter slaap er nog.wel dan niet meer in een babybed,dus babybed moet terug worden gezet en   alle baby spullen.
wel heeft mijn man een dakkapel geplaats van 4mtr, voor een 4e slaapkamer.en daar is wel nog veel werk aan er moet een muur komen er moet stroom worden geleg vloer enz...
4 e kamer zou je denken,mijn man heeft nog een zoon van 14 jaar die elk weekend er is.
daarom 4e kamer.

groetjes valeska

Eigenlijk hebben we een beetje een dillema over de kleur van de kamer. Ik heb licht paars uitgekozen maar mijn man vind dit niks. Hij wil graag en natuurlijke kleur of licht geel zoals de kamer van onze dochter, Maar ik wil dus graag wat ander. Nu zei hij gisteren dat paars alleen maar voor meisjes is maar, dat kan toch net zo goed voor een jongen? Hoe denken jullie daarover? De rest van de aankleding en meubels zijn creme wit.

Liefs Linda,

Terug
Bovenaan