Hallo!
Ik vind paars prima kunnen, ook voor een jongen! Wij wisten de vorige ronde ook niet wat het ging worden. Hebben dus geprobeerd het neutraal te houden. Zie foto>>>
Het hangt er ook net vanaf waar het mee gecombineerd wordt. Wij hadden toen een heel leuk gestreept behangetje bij de Hornbach gekocht. In de kleuren: lila, lichtblauw, donkerblauw, lichtgroen, lichtgeel en wit. Die hadden we op 2 muren geplakt en op de andere 2 muren een effen (nou ja, met een kleine spikkel erin) lila behang. Qua accessoires veel in Limegroen gedaan (behalve dan de paarse klamboe). Het was echt een heel mooi kamertje.
Inmiddels zijn we verhuist en moeten we dus weer opnieuw met de babykamer aan de gang. Helaas is dat behang niet meer in het assortiment, anders hadden we het waarschijnlijk weer gebruikt of in ieder geval iets uit diezelfde serie. We komen er tot nu toe nog niet uit wat het zal worden. Hebben al heel veel winkels gehad, maar het is zo moeilijk!!! Willen eigenlijk niet een gele babykamer. Hadden in ons oude huis zowel de woonkamer als onze slaapkamer geel, dus zijn daar wel een beetje op uitgekeken. Weet iemand nog een hele leuke behangwinkel die ook in het noorden zit???
Heel veel succes met het overtuigen van je man! Als ik jou was zou ik het in ieder geval combineren met limegroen of lichtblauw (niet alle muren hoeven dezelfde kleur te hebben tenslotte!!!). Misschien dat je je man daarmee weet te overtuigen. Laat hem anders onze foto even zien. Is wel niet heel scherp, maar dan kan ie in ieder geval zien dat het gecombineerd met andere kleuren niet perse voor een meisje hoeft te zijn.
Groetjes Jojanneke