babykamer!

hoi meiden,

zijn er nog meer die ook al de babykamer en kinderwagen enzo besteld hebben??gister gingen we gewoon even kijken..en zagen een leuke babykamer in de aanbieding en er waren nog maar 6 kamertjes..dus we hebben maar meteen alles besteld! kinderwagen de easywalker duo (we krijgen een tweeling)en 2 maxi cosi s.
erg leuk allemaal,over 6 weken krijgen we de babykamer al!

liefs zonnetje

hoi,
dat is lekker snel zeg over 6 weken.
ik heb nog bijna al me spullen.aantal kleine dingen weer aanschaffen.
en ik ben aan het kijken of een nieuwe kinderwagen.
dat is erg leuk,als het je eerste is.
gr marjan

hoi,

Ik heb hele goede vrienden die allemaal al kinderen hebben, en die er verlopig ook genoeg hebben, die mij al zo'n beedje alles wat ik nodig heb hebben gegeven, of krijg ik nog. Tuurlijk moet er nog wel een persoonlijk tintje aan worden gegeven, maar daar wachten we nog even totdat we weten wat het word (nog 10 dagen en dan hoopen we het te weten)

groeten umbra

ik heb alles nog van me zoontje ff schoonmaken en klaar wel wil ik een nieuw behangrandje en lamp ik vond het zo leuk de eerste lekker shoppen dat mis ik nu wel hoor

:-(((( Ik moet wachten tot April :-((((

Mijn eigen schoonheidssalon zit nu nog in huis maar komt aan huis. Er wordt in het voorjaar een uitbouw gebouwd. Als die klaar is gaat ons zoontje naar de (grote) kamer. Dat is mijn salon nu. De babykamer wordt zijn oude kamertje. Ons zoontje krijgt een peuterbed en een nieuwe kledingkast. En we maken zo'n hippe boom voor op de muur!! (jaja, het al uitgedacht!) Ik hou heel erg van stylen dus vandaar ;-) Voor de babykamer moeten we verven en hebben we nog de wieg, ledikant en commode. Alles wit van Bopita (prental)
Tegn die tijd weet ik ook of ik de rose of de blauwe kant op moet. Nou, ja het is niet anders,.. het liefst was ik vandaag al begonnen :-(
lfs, Natas

Helaas, wij hebben nog geen ruimte voor een babykamer. Maar wel vrijdag getekend voor een nieuwbouwhuis, de kleine zal t eerste jaar met ons moeten delen ;-) Ledikantje van vrienden gekregen (even kijken nog of het geverfd kan worden en anders kopen we nieuw) en we maken zelf een commode zodat de ruimte die we hebben zo goed mogelijk wordt benut. De rest komt wel, we moeten sparen voor het nieuwe huis!

Hier ook geen nieuwe babykamer. Mijn jongste ligt nog in de babykamer! Dit kindje zal (met zoals de oudste wtee) minimaal het eerste half jaar bij ons op de kamer slapen. Daarna zien we wel.

Dus wel en nieuw ledikantje halen! En kijken voor een duo wagen op MP!

We gaan wel al aan de slag deze twee weken met de kamer voor ons aankomend tweetal, maar pas in januari gaan we shoppen en aan andere dingen denken.
We willen nog even deze weken gebruiken om stil te staan bij het feit dat we nu nog met zijn tweeen zijn en volgend jaar niet meer.
Liefs Tamara

Terug
Bovenaan