babykamer!

joehoe!! we hebben gister een babykamer en kinderwagen gekocht!!
ben er zoooo blij mee!
we krijgen het in de 4e week van januari al dus we hoeven niet meer zo lang te wachten!
heb al helemaal zin in t inrichten!

nu nog ff genieten van de feestdagen en het lekker nix doen en dan vol aan de slag!!

ja wij hebben vorige week een babykamer besteld. Hier werd ook een box bijgeleverd. Wij gaan deze in April pas ophalen, nog tijd genoeg dacht ik zo. Verder ook een kinderwagen (maxi cosa mura) en een autostoeltje gekocht. Leuk allemaal, dat babyshoppen. hihi

Hoihoi!
Ik volg vaak jullie stukjes op het forum; hardstikke leuk!
Maar even een tip; in april heeft de Prénatal 20% korting op de hele collectie. Op kinderwagens zelfs 25%. Dat scheelt behoorlijk! Je mag het van ze al eerder bestellen (ivm levertijd) en dan betalen en ophalen tijdens die Mama Mazzel Dagen. Wij willen graag een Bugaboo, die krengen zijn €900! En dan nog het kamertje erbij, reken uit je winst.
Groetjes

prenatal is ook best duur,wij hebben gekocht bij grado,en kamertje was de helft goedkoper en op de rest kregen we korting..dus we hadden een meevaller..gelukkig want we moeten alles 2 keer hebben voor onze tweeling.

zonnetje

Alle goede voornemens liggen in de goot - we hebben een nieuw ledikantje, box en kinderwagen gekocht hehe... Gratis autozitje er bij en de basis hebben we nu. Wordt half april afgeleverd! We kregen wat van beide ouders, heel lief!
We hebben het heel beschaafd gehouden alleen de wagen was vrij prijzig maar die kregen we specifiek van hen. Dus ik hoef niet te verfen, ben wel blij eigenlijk......

Terug
Bovenaan