Babykamer...

Hoi Dames,

Hoever zijn jullie met de babykamer? Of hebben jullie alles al af? Wij zijn nu aan het behangen, dan nog een nieuwe vloer erin en dan is het EINDELIJK voor mijn gevoel klaar. Ja en de meubeltjes nog in elkaar zetten...En dan kunnen we alles gaan inpakken en klaar zetten. Ikkan niet wachten gewoon (nesteldrang) haha. Hebben jullie verder alle spulletjes al? Wij wel, alleen nog 2 kruiken en een slaapzak erbij.

Nou ik ben beniewd.
Liefs Saartje. (27,5)
 
Hoi Saartje,

Wij hebben sinds 2 weken de babykamer staan. Het enige is dat we nog een andere lamp op moeten hangen, maar verder is het qua kamertje klaar....We hebben al best veel (luiers, flessen en wat kleertjes) maar we moeten nog kleertjes, rompertjes, voeding, verzorgingsmiddelen etc. kopen. Tevens moet onze kinderwagenbak nog geleverd worden, want die waren ze vergeten. Een slaapzak werd ons afgeraden om die nu al te kopen, omdat ze die de eerste weken toch nog niet aanhebben en je na een paar weken precies weet wat voor maat je daarvan moet hebben!

Liefs Daan (29,3)
 
wij hadden de kamer al af voor ik zwanger werd!
De oudste 2 hebben er ook in geslapen en waren al doorgeschoven in huis. De kamer is verder nog prima, dus dat was makkelijk.
2 weken terug de uitzet gecontroleerd, alles gewassen en de kamer gepoetst.
Nu is alles helemaal klaar!
Gisteren mijn kraampakket ontvangen en gecontroleerd, was ook compleet.

Nu op het laatst alleen nog klossen en een ondersteek halen en voor het geboortekaartje gaan kijken!

Fijn gevoel vind ik, dat alles af is!

Alleen in de woonkamer zijn we met een laatste klus bezig en dan komt er in de tuin nog een nieuwe boom en nieuw gras en dan is echt alles af!

Succes iedereen,
groetjes,

28wkn4dgn
 
hallo

hier is de oudste ook doorgeschoven naar andere kamer wel hebben we de muur een ander kleurtje gegeven en nu zitten we alleen nog te wachten op gordijnstof dat die binnen is zodat moeders deze kan maken! verder is hij af!!

groetjea angela 28.3
 
Alles klaar hier zelfs staat de klossen op een aparte bed in woonkamer klaar.

Nou ja alles alleen geboorte kaartje nog, maar die is bijna klaar.
 
oh jee, als ik dit zo lees krijg ik nog meer kriebels... Bij ons nog niets klaar, we gaan nml begin april nog verhuizen en dan kan ik pas beginnen met de babykamer.
Ik weet wel precies wat en hoe ik het wil en meubeltjes zijn besteld en mijn vader staat paraat om aan de klus te gaan. Het is ook de eerste kamer die van mij gedaan moet worden in het nieuwe huis, anders wordt ik gek denk ik....

Succes iedereen die nog gaat klussen!
Kim.
 
Hoi allemaal!

Hoe is het verder met jullie?
Onze babykamer is bijna...eindelijk maar toch af!
Het wachten is alleen nog op de matras...we hadden het via internet besteld, maar het schiet niet echt op! Grrr.....
En we hebben de spullen anders moeten zetten want we hadden ons een beetje vergist in de lengte van de ledikant! Dus de boel meteen maar weer veranderd, maar het ziet er knus uit!! Wanneer zijn jullie uitgerekend? Wij 18 mei!!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan