babykamer

hallo dames,

Ik vroeg me af hoever jullie zijn met de babykamer en hoe deze eruit ziet..?

Ik moet nog beginnen, eind augustus wordt de kamer gestuct en dan pas kan ik gaan schilderen. Ik ben 13 november uitgerekend e heb dus nog wel even, maar ik merk wel dat het me bezig houdt en dat ik blij zal zijn als het allemaal af is.

De mijne is al af. Was bij ons minder werk dan gedacht. Zelf ben ik 11 december uitgerekent, maar ik wil altijd met alles vroeg klaar zijn hoef ik er niet meer om te stressen.

Nog niets aan gedaan. Maar de babykamer blijft bijna hetzelfde, we moeten alleen de nieuwe kamer voor onze zoon gaan aanpakken. En daar heb ik veel ideeen over, maar daar blijft het voorlopig nog bij...

Hoi,

voor ons geld het zelfde babykamer blijft bijna het zelfde. We hebben witte meubeltjes een zilveren muur en verder aangekleed met lime-groen.
Ons zoontje krijgt wel een andere kamer er daar gaan we als het goed is in de vakantie aan beginnen.
Groetjes

Ik moet nog wat kleine vlekjes op de muur bijtippen maar verder is de kamer af. De meubeltjes staan er maar ik moet nog een hoop dingen aanschaffen, dus ik ben nog wel even bezig. Ik heb de tijd tot ongeveer half december.

Deze keer geen babykamer, de kamers zijn op! De baby gaat eerst in de wieg bij ons op de kamer en zal later een kamer delen met onze tweede dochter, die een idioot grote kamer heeft. In de toekomst gaan we deze kamers waarschijnlijk scheiden.

M'n man heeft net 2 wkn vrij achter de rug (ik werk in het onderwijs dus ben 7 wkn vrij) en hij heeft hard gewerkt! De vloerbedekking is eruit, de vloer geëgaliseerd, de muren, deuren, deurkozijnen en plinten geverfd en morgenmiddag wordt de nieuwe vloer gelegd! De meubeltjes komen deze maand, ga maandag eens bellen of er al een datum bekend is! We hebben gekozen voor witte meubeltjes, 3 heel licht groene en 1 groene muur en donkerbruin vinyl (we hebben een hele kleine badkamer dus het badje komt in de babykamer te staan, vandaar dat we niet voor vloerbedekking of laminaat hebben gekozen).

De babykamer is hier al bijna 3,5 jaar af, maar wij moeten nu kamer klaarstomen voor onze dochter.
De babykamer blijft hetzelfde. Witte meubels (met tekst erop, jasjes, broekjes e.d.) en de muren zijn 2 kleuren oranje. De aankleding is rood (rood dekendtje, rode aankleedkussenhoes e.d.)

Maar ja wat voor kleur gaan we de kamer voor mijn dochter geven? Zij gaat naar zolder, en we willen de balken en schoorsteenmuur roze verven en verder rustige kleuren, zoals wit o.i.d. En dan met muurstickers iets? Of leuk behangetje? Ik ben er nog niet uit.
Wel is manlief eindelijk begonnen, het hete weer is ff over dus nu kan het. Kamer is leeg, schrrotjes er bijna af en dan kan het echt klussen beginnen.
Ik kijk er tegenop, maar komt goed!

Liefs

Terug
Bovenaan