babykamer

Behalve dat ik nodig de boel daar eens moet uitmesten (in 1,5 jaar hoopt zich daar toch behoorlijk wat troep op...) is het allemaal nog in goede staat.

Mijn zoontje verdient wel een nieuwe mooie jongenskamer dus daar zijn we al mee begonnen. Ik wil dat hij ruim voor de geboorte in zijn nieuwe kamer slaapt zodat de overgang niet zo groot is.

Mn tante is net uit de kinderen dus ik krijg mijn eigen ledikantje en babyspullen weer terug. Dat kan mijn zoontje dan gebruiken.

ik ben ook nog niet begonnen maar onze babykamer wordt waarschijnlijk dit keer een delfs blauw thema
de jongenskamer wordt deze week afgemaakt muren zijn geverfd
dan onze kamer en dan lekker bezig met de babykamer

Ik ga weinig doen aan de babykamer, wij zijn een huis aan het bouwen en kunnen daar binnen een half jaar na de geboorte in gaan wonen, dus in ons huidige huis gaan we weinig meer verven en behangen. Wel nieuwe meubeltjes aanschaffen en deze gaan ook mooi mee naar het nieuwe huis waar de kleine zeker een mooi kamertje gaat krijgen!

de muren van de babykamer zijn gewoon creme gestuct en de meubeltjes zijn white wash met hout. Hier in heb ik veel grijs en beige gebruikt maar ook kleur accenten.. Als het kindje straks een grotere kinderkamer krijgt mag het lekker wild maar nu hebben we er rust in gebracht

Een kamer voor een jongetje... Ik vond het zo moeilijk! Ik wilde perse geen brandweerauto's of voetballers. En ook geen neutrale witte kamer. Voor een meisje had ik zonder twijfel het vogeltjes behang van "lief"!" gekozen en na veel zoeken kwam ik erachter dat ik deze voor een jongetje ook het leukste vond. Met een oranje muur en lakentjes enzo is het ok iets stoerder. Over een paar weken gaan we alles in orde maken.

Wat leuk om te lezen hoe verschillend de babykamer wordt aangepakt.

Wij geven de baby de (laatste) lege en ongebruikte kamer. Zo hebben wij dat ook gedaan bij onze twee zoons. Die slapen nog op de kamer waar ze als baby zijn begonnen.

De meubeltjes worden nu niet gebruikt en zijn na een schilderbeurt weer klaar voor de babykamer. Dit keer heb ik geen zin in witte meubeltjes. Waarschijnlijk gaan we voor zacht zand/kaki. In combinatie met grijs en turqoise en baby-blauw of baby-roze. Dat weten we na de 20-weken echo. Deze laatste keer wil ik me helemaal uitleven op de babykamer. Ik wil er een heel rustige en huiselijke sfeer creeeren. Maar we zullen pas na de verbouwing van de huiskamer beginnen (start volgende week en duur 5 weken tot afwerking kan beginnen). We kunnen dus voorlopigniet beginnen, maar ik ben ervan overtuigt dat het wel op tijd zal lukken. Desnoods zal ik hulptroepen moeten inschakelen ;)

Ik ben benieuwd wat voor thema's er worden gekozen voor de babykamer?

Groetjes Annemieke

Wij hebben als meubeltjes wit met soort omlijsting bruine hout kleur. om de kast heen en comode en dan bij het ledikantje ook de spijlen. We willen op de witte muren accenten leggen met oranje en grijs. Bijvoorbeeld boven het bedje een verticale strook en boven de commode een horizontale streep van ongeveer even breed als het bedje.
Ik wil ook graag een gedichtje verven op de muur. hoe alles eruit komt te zien weet ik nog niet precies... haha

Terug
Bovenaan