babykamer

Wij hebben 1 aqua muur (puur aqua uit de caribbean lijn van Flexa) en de andere muren gebroken wit. Op de aqua muur komt een muursticker (zie http://www.kidzstijl.nl/a-16840055/vlinders-en-bloemen/vrolijke-boom-met-dieren-megapack-rmk1439slm).
De meubeltjes zijn licht grijs (Coming Kids Grey) en de accessoires ook vooral aqua.
Momenteel zijn we druk bezig om de kamer leeg te maken en een koof te timmeren om de verwarmingsbuizen. 10 juni komen (hopelijk) de meubeltjes, als de babydump een beetje mee wil werken, wat ze tot nu toe niet echt doen....
 
De kleuren van onze baby kamer zijn groen met blauw en wit.
Wij hebben ook licht grijze meubeltjes. En ook alkomstig van de babydump. Maandag worden de meubeltje eindelijk geleverd. En dan gaan we inrichten.
 
Bij ons wordt het grijs/wit/zilver aangezien we niet willen weten wat het wordt.
Lekker neutraal.
Bij zoonlief hadden we bruin/wit.
En zijn kamer schuift door naar deze dus meubels opschuren lakje erover en klaar.
En er is nu een leuke knuffel serie van nijntje met grijs vandaar.
Moeten alleen nog wel eerst de vliering opruimen fitness-apparaat naar boven en dan met de kamer beginnen.
Ik heb nu wel eindelijk wat gekocht.
 
Wij hebben de kleuren antraciet (1 muur) en de meubeltjes gebroken wit. Alleen het ledikantje is ook antraciet, deze komt tegen de witte muur.
Qua aankleding kan ik weinig omdat we niet wete wat het wordt, dus na de geboorte breng ik wat kleur aan; zachtroze of aqua blauw
 
Antraciet en zilvergrijs is favoriet, zo ook bij ons!:) We hebben witte meubeltjes uitgezocht en een donkergrijze laminaat vloer, ben zo benieuwd hoe het allemaal staat als het klaar is! We zijn druk aan het klussen dus nog even geduld en ik kan er lekker in wegdromen!;) Meubeltjes komen over 3 weekjes..! Heb ook een aantal spulletjes in de kleur gekocht, maar zet ik niet eerder weg dan dat de bevalling begint of het geboren is, want het geslacht moet geheim blijven tot het eind!
 
Wij hebben twee muren felblauw geverfd, de andere muur is wit. De gordijnen zijn antraciet en de meubeltjes zo'n bruin/grijze houtkleur. Er komen lavendelkleurige vlinders op de muur en verder veel gekleurde accessoires. We weten niet of het een jongetje of meisje wordt, maar het wordt gewoon een fris en vrolijk kamertje dat bij beide past :)
Meubeltjes komen over twee weken, heb er zo'n zin in!!!
 
Hier nog één met de kleuren wit en antraciet :). En ook bij ons wegens het neutrale. Één muur wordt antraciet, de meubels hoogglans wit, en het beddengoed enzo wit-licht grijs-antraciet. Meubels staan al klaar, nu die muur nog schilderen...
 
Terug
Bovenaan