babykamer

Haihai,
Wij hebben de kleur piraat....geloof van Histor. Het is een beetje een aquakleur maar dan meer richting het groen. Geschikt voor j/m :)
J: beetje blauwe en groene accessoires,
M: Knalroze accessoires
We hadden dit bij de eerste en gebruiken het voor de tweede weer! Verder alles roomwit.
 
Ons wiegje en commode is wit. Wij zijn bezig met ons nieuwbouwhuis. Zodra het huis opgeleverd is kunnen we aan de slag. Ik heb dus nog even de tijd om te bedenken wat voor kleuren ik ga gebruiken voor de kinderkamers. Alle kamers worden wel in ieder geval i.c.m. wit/grijs/zilver.
 
Hier ook paars met lila, witte muren, witte meubels enkel het hemeltje, aankleedkussen en het beddegoed zijn tot op heden paars met lila. De rest moet ik bekijken als het ook daadwerkelijk geleverd is. dan kan ik kijken of ik meer paarstinten aan ga brengen
 
Wij hebben geen extra babykamer, de wieg komt weer op onze kamer en ik wil er een ander hemeltje voor maken als ik leuke stof vindt.Verder gaan we de 2 'groten' intern verhuizen, Jette komt alleen op t kleinere kamertje, waar ik dan een gezellig meiden hoekje wil maken.En Oscar komt op de grotere kamer waar dan later zn broertje bij op komt.Dat wordt dan wat meer een jongenskamer...Maar hoe precies weet ik nog niet.We blijven waarschijnlijk niet voor altijd hier wonen, dus al te veel wil ik nie aanpakken...
 
Wit en groen!
Een witte muur, daar staat het ledikant tegenaan.
Een groene muur waar de commode tegenaan staat.
Een muur met ramen en een muur die helemaal bedekt wordt door kast.
Verder wat groene accesoires, kleedjes op de vloer,, krukje, opbergkikker van de ikea.... anders leek de muur wel erg groen!
Nu vind ik het een superleuk geheel.
 
Terug
Bovenaan