babykamer

Hallo meiden.

Ik heb totaal geen inspiratie voor de babykamer kleur voor op de muren.

Wij hebben witte meubeltjes dus moet wel iets van kleur aan de muren nu wilde wij een thema beertjes maar die kleur voor de muren blijft zo moeilijk iemand ideeen??????????

Wanneer beginnen jullie allemaal met de kamertjes?

Liefs kim
 
Hoi Kimmie,

Ik heb nog helemaal niks in huis, laat staan dat we aan de kamer zijn begonnen. Vandaag komt er iemand kijken voor de kamer, om te verbouwen en muren plafonds en vloer te komen maken.
Ik wil wachten tot het geslacht bekend is dan ga ik los! :)
Voor een meid kies je toch een andere kamer als voor een jongen, tenminste dat vind ik.

Ik vind een lekker felle kleur wel leuk op 1 muur, niet op alles want dat is te druk voor de baby.
Maar blijft toch persoonlijk!
ga op je gevoel af!

Succes, Kirsten
 
Hi,

wij hebben ook witte meubels, en dus werd het lichtbruin op de muur waar de kast en het ledikantje staan. De muur ertegenover bleef wit, maar met een bruine baan waar de commode 'in' staat (met uiteraard het bijbehorende plankje-met-haakjes). Dit in combinatie met groene accessoires, kan je het later aanvullen met roze/blauw (of iets anders natuurlijk).

M'n dochter lag nog in dit kamertje maar is een paar weken geleden verhuisd naar een nieuwe kamer (ROZE RULES) en dus hoeven we aan de babykamer weinig te doen, behalve de roze dingetjes eruit, ledikantje omhoog en het hemeltje er weer omheen.
En dat komt later nog wel, nu nog ff geen zin in...
 
hallo,

wij zijn ook nog niet begonnen aan de babykamer,doen dit pas na onze vakantie,
we hebben al wel gekozen voor een witte hoogglansbabykamer,ligt er natuurlijk een beetje aan waar jullie zelf van houden misschien een mooie muurschildering laten maken van nijntje of tijgertje? ipv behangen of helemaal verve?
veel succes ermee,zal vast lukken.
gr
 
Een mooie muurschildering misschien een idee? Een lieve 'echte' beer met een knuffelbeertje in zijn hand? Zoiets.. en dan de muren zelf gebroken wit. Met de spulletjes(doosjes, bakjes, lampje) kan je dan heel mooi sfeer maken in de kamer..

Dat is het eerste wat er bij mij op komt :) Verder kan ik nog wel meer dingetjes bedenken, dus roep maar! Ik houd van inrichting :)
 
Dank jullie wel heel fijn al die reacties.
We doen zowieso schilderen omdat wij geen vlakke muren hebben en omdat wij over 3 jaartjes hier weg willen ga ik niet geld stoppen in muren glad laten maken.

 
Wij hebben het kamertje al klaar, omdat onze dochter er tot voor kort in sliep. Ons kamertje is wit met een klein beetje grijs. De muren zijn allemaal wit en wij hebben juist de gordijnen en stickers in hetzelfde qthema op de muren heel erg bont. We hebben een aqua blauwe hemel en de bakjes ed. Ook in die kleur. Super lief.

Is misschien ook een idee. We hebben de aanleding met de spullen van het merk raffi.

Groetjes en succes...

Tamara
 
Terug
Bovenaan