babykamer

Wij nemen een basis van zwart wit. En een vogelthema. Witte gordijnen met zwarte bomen en ik schilder op één muur in zwarte lijnen één boom met vogels erin (kan goed tekenen, dus ga de uitdaging met mezelf aan:). Ik wil wel lekker felle accessoires, maar welke hangt wat van het geslacht af....
 
wij zijn nog helemaal niet wezen winkelen en zo en baby is ook nog niet van start gaan we in oktober mee beginnen en ik heb wel hele leuke ideeen wat ik wil
heb er zin in
gr miranda
 
Ik heb zelf een muurschildering gemaakt. Mijn schoonmoeder had zo'n projector waarmee je iets op een muur kunt projecteren. Ik heb op het internet een mooi plaatje uitgezocht en die vergroot op de muur geprojecteerd. Met een potlood (en gum) dun de lijntjes op de muur gezet en met een kleur verf ingekleurd.
Als je geen projector hebt kan je ook zonder. Met een potlood en een gummetje teken je heel voorzichtig op de muur. Als het niet goed is gum je het zo weer uit. Beetje lef hebben en vertrouwen in jezelf. Is het resultaat niet mooi? Met een potje latex schilder je er zo weer overheen. Je kunt ook een rol behang kopen en daar een grote beer uitknippen en dat op een contrasterende muur plakken....
succes!
 
Terug
Bovenaan