Babykamer

Wij zijn gister lekker bezig geweest in de kinderkamer. Hij is zo goed als af. De ramen moeten nog een kleurtje krijgen. Eind mei kunnen we van het vakantie geld een nieuwe vloer halen. De kinderkamer gaan we zondag voor kijken en afgelopen zondag hebben we een kinderwagen gekocht. Alle grote dingen zijn al binnen en binnekort lekker shoppen voor alle andere spulletjes. Het begint nu allemaal helemaal echt te worden.

Zijn jullie allemaal ook al zo druk bezig?

Klinkt heerlijk! Ik ben laatst begonnen met wat kleine dingen zoals rompertjes, hydrofiele luiers, badcapjes en een truitje met broekje. Van mijn vriendin nemen we de box en maxi cosi over. Ook de kinderwagen is binnen! Helemaal leuk! Kan er alleen nog niet zo veel mee...daarom ook nog geen babykamer. We hopen in juli de sleutel van ons nieuwe huis te krijgen. Ben al wel aan het uitdenken hoe is het graag zou willen. Succes met alles!

Ja als je moet wachten op een nieuwe woning is het inderdaad lastig om al de kamer klaar te hebben haha. Wij hebben ook wel al wat kleertjes (het meeste gekregen) maar dat is nog lang niet genoeg. Het geeft echt een heel prettig gevoel als wij de kinderkamer in kijken vooral omdat het zoveel is opgeknapt. Was een rommel kamer waar nooit wat in was gedaan (vieze rode muren, groene vloer). Het uitdenken is ook al leuk en een beetje ideeen opdoen.

Hier is de kamer die babykamer moet worden net leeg gehaald. Nu moet er eerst nog een ombouw voor de radiator gemaakt worden en wanneer dat gebeurt, geen idee: mijn man is niet zo heel snel en niet handig in die dingen haha! Voorlopig zal het nog wel even duren. Wel zo fijn, want zo blijft de commode tenminste nog even bij m'n zoontje op de kamer staan, wel zo handig!

Wij zijn in dec verhuisd dus het kamertje is al geverfd,gewoon wit,de commode die we gekocht hebben is antraciet van kleur en het Wiegje is wit.

Ik wil de muren zo laten,ik wil een mooie tekst op de muur maken of op doek en dat boven het bedje hangen..
Gordijnen moeten we nog voor gaan kijken,maar zal ook iets met antraciet worden...de vrolijke kleurtjes breng ik wel aan in de dekentjes die ik zelf maak...
Voor beide een paar we willen niet weten wat het wordt....

Sabien Mijn man is gelukkig wel handig. Wel moet alles rustig aan hij is nog herstellende van een hernia, maar het gaat sneller dan verwacht omdat hij niet kan stoppen haha

Tamchi ik vind het erg leuk om er mee bezig te zijn en jij kan er nu nog naar uitkijken veel plezier als jullie gaan beginnen

Rian-Sanne: wij hebben de muren ook wit geverfd. Wij hebben inderdaad een mooie tekst op de muur geverfd die boven het bedje komt. Gordijnen hebben wij ook al gevonden via marktplaats en de rest van de muren vrolijken wij op met alle andere spulletjes. Wij maken er een stoere Winnie the Pooh kamer van.

Wat leuk allemaal al zo bezig met het kamertje!!!

Helaas hebben we geen ruimte voor nog een kinderkamer, dus de kleine komt de eerste tijd bij ons op de slaapkamer en daarna bij zijn/haar broer op de kamer (die is trouwens in winnie de pooh stijl!) Het bedje hebben we al, moet alleen nog in elkaar worden gezet, maar daar wachten we nog even mee, omdat het zoveel ruimte in gaat nemen op onze slaapkamer.
Al heb ik al wel zin om de boel klaar te gaan maken!!!

Terug
Bovenaan