Babykamer

@meonly85. Ik sluit me helemaal bij jou aan. De baby komt ook bij ons op de kamer, en als de nachten goed gaan gaat hij/zij ook naar de kamer van onze dochter. Heb zo een zin om de kamer van mijn dochtertje helemaal te veranderen, maar mijn man vindt het zonde omdat het behang daar net 2,5 jaar hangt.

@cass85: 2,5 jaar is toch best een lange tijd voor behang ;) Zeker als het een jongetje wordt MOET je wel veranderen.
Ik denk dat als het bij ons een meisje wordt ik een stuk van de kamer over laat schilderen naar roze (is nu helemaal blauw)

haha wat leuk al die verhalen,bij mij thuis word het ook passen en meten hihi,heb 4slpkamers en de jongsten 2slapen bijelkaar en dan mn oudste zoon apart en dochter apart,word nog puzzelen maar dat ga ik pas doen als we weten of het een zoon of dochter is dit keer,

Wat leuk om te lezen hoe iedereen er toch wel mee bezig is. De kleine komt de eerste maanden ook bij ons in een wieg op de slaapkamer. Het is onze eerste en wij hebben in totaal 3 slaapkamers dus het was voor ons geen gepuzzel waar de kleine kwam. Het is zo leuk om dit allemaal al te doen het wordt ook steeds echter. Nou de kleine nog duidelijk voelen bewegen dan kan het helemaal niet meer stuk (voel nu vaak plopjes en soms een apart gevoel wat ik niet kan omschrijven)

Hier de baby kamer eigenlijk al klaar...
mijn zoon en dochter slapen nu op 1 kamer waardoor de baby kamer leeg was,
Ledikantje weer naar beneden gehaald en neer gezet commode weer op de plek terug
Alle kleine neutrale baby kleertjes al uitgewassen en in de kast gelegd
Eigenlijk heb ik alles al pak klaar staan behalve me vlucht tasje haha

Dus het is dat het niet goed is maar anders had ik gezegd baby kom maar!!

Terug
Bovenaan