Babykamer

Hey meiden

Er zijn er al een aantal van jullie bezig met de kamer. Hebben jullie ook de meubeltjes al? Ik vind het zo moeilijk om iets te vinden wat naar het zin is voor een leuke betaalbare prijs..
Wel heb ik al in me hoofd hoe ik de vloeren en wanden wil.. maar die meubels.. ik vind ze nieuw best aan de prijs.. Waar halen jullie de kamertjes vandaan?

Liefs
 
Heey....

Ben inderdaad snel...
Maar nu had ik ledikantje al een tijd geleden opgeknapt, al ver voor ik überhaupt zwanger was...
Ik heb namelijk het ledikantje waar ik zelf ook in heb gelegen...en was van dat hele donkere hout kleur dus heb ik em wit geverfd...
Commode halen we bij de Ikea heb daar een hele mooie gezien...
Kast hoeft niet want heb een vaste kast in kamertje zitten...
Is echt zoeken hoor...maar bsbykamers bij Ikea zijn ook niet zo prijzig alleen je moet ervan houden...

Zal gewoon met de vloer en wanden beginnen...
En rustig de tijd nemen om meubeltjes te kijken...

Succes

Zal van de week ff foto plaatsen van muur een ledikantje...
 
Ja ik vind het ook moeilijk hoor!!
Bij ons eerste zoontje hadden wij het kamertje van een vriendin die hem toen weg deed, nou willen wij een keer wat nieuws, maar idd wat een prijzen.
Wij hebben nu gekozen voor een kamer van babydump(zo 600 euro) wat wel schilt is dat wij nog een hoop aankleding hebben, wat ik zeker nog een keer gebruik.

idd neem de tijd ervoor!!!

heb je wel een prijs voor max in gedachte??
 
Heyy
we zijn al bij babypark en babydump geweest. Maar vind 600euro ook nog veel geld als je bedenkt dat een kinderwagen ook rond de 300 zit en je ook nog zoveel andere dingen nodig hebt. We hebben n mooie bij babydump gezien en mijn vriend vind dat ook prima.. Maar ik vind t zo zonde van mn geld.. En bij een winkel is de levertijd toch snel10weken..
 
Je kan ook rond gaan kijken en zelf samenstellen...kun je overal wat weghalen...
Vind complete kamers ook duur hoor en als je in de goedkopere gaat zoeken zijn ze het vaak net niet
 
Burgerhout heb ik een complete kamer voor 500 ik vond dat wel het maximale om uit te geven.

Ikea kan je alles los kopen voor goede prijs.
 
hoi renate,
houd marktplaats in de gaten, er staat een hoop rommel op maar ook hele leuke kamertjes,dit rouleert snel,maar als je snel reageert, heb je voor een mooie prijs een kamertje!wij hebben voor 300euro een ledikantje,commode en grote kast in wit met bruin. Echt supermooi. Bijna niks geleden. Ik heb wel een nieuw matrasje gekocht voor het ledikantje. Succes met zoeken!

Groetjes daisy (julimama)
 
Terug
Bovenaan