Babykamer

Wij hebben de commode, bedje en kinderwagen gekregen van mijn zwager. Zijn gebruikt voor hun kleine van 3, maar ziet allemaal goed uit.

De kleur van het bedje en commode is donker, maar we gaan het schuren en opnieuw verven. Ff roomwit maken.

Er is idd veel troep op marktplaats, maar je moet goed uitzoeken wat je wil en wat je aan wil uitgeven. Als je een nieuwe babykamer wil halen, kan je bijv. ook bij de Ikea. Voor 300 euro heb je al een.
 
Wij hebben ook een baby kamer van ikea, lekker basic en praktisch! Commode, ledikant, kledingkast en opbergkastjes. Het precieze bedrag weet ik niet meer maar je kan het zo duur maken als je wil. Het kamertje is nu bijna ander half jaar in gebruik en alles ziet er nog netjes uit. De volgende uk gaat er straks dus gewoon weer gebruik van maken. Onze dochter krijgt een nieuwe kamer, ook Ikea ;)
 
Qua meubeltjes hebben wij niets nieuws gekocht, wij zijn meer van leuke oude meubeltjes en dan schilderen dan van de kant en klare kamertjes. Voor de eerste 3/4 maanden hebben wij de Leander hangwieg en Koeka beddegoed (wel nieuw), voor de periode daarna een jaren 50 ledikantje, wit met zacht blauwe & groene spijltjes. Één zijde kan je naar beneden klappen, superhandig! Daarnaast hebben we een leuke oude commode opgeknapt en verhoogd en inbouwkasten tussen de ensuite-deuren naar onze kamer. Wij hebben bijna alles van Marktplaats, maar vinden het leuk oude spullen op te knappen dus waren voor bijna alles heel weinig kwijt. €30,- voor de commode, €15,- voor het ledikantje en €165,- voor de hangwieg (maar die móest en zou ik hebben). Je kan het eigenlijk zou goedkoop of duur maken als je zelf wil! De betere kringloopwinkel heeft trouwens ook wel eens leuke bedjes en/of commodes staan!
 
hey meis

een kast hadden we al dus hebben alleen commode, ledikant en matras gekocht bij ikea en waren iets van 260 euro kwijt dus valt erg mee! en idd marktplaats staan ook echt leuke dingen op.

xx
 
Hey meiden

Wat leuk jullie reacties te lezen. Wij zijn dus niet de enige die er zo over denken. Marktplaats ben ik al in de gaten aan het houden. Heb nu 2 leuke in de buurt gevonden 1 voor 200 en 1 voor 300. Maar we willen waarschijnlijk dit weekend nog bij Ikea kijken. Wil eigenlijk eerst de nieuwe vloer en behang/schilderen erin, zodat de kamer gelijk op zijn plek kan.
Heb er zin in! :)

Zijn jullie ook zo aan het genieten van het getrappel?? Ik kan het al een paar weken echt al heel duidelijk voelen:)


Liefs
 
Slim, eerst de muren en vloer te doen voordat je het kamertje ophaalt, scheelt een hoop gedoe!

Het trappelen is inderdaad heerlijk!
Ik ontdek nu wel een ritme bij ons meisje, nu al 3 dagen achter elkaar laat ze zich tussen 18:00 en 18:30 lekker veel en duidelijk voelen, de rest van de dag duurt het minder lang en is het zachter...

Liefs
 
Leuk he om met het kamertje bezig te zijn! Vind het ook helemaal geweldig! De muren waren bij mij al klaar... 1 wand grijs en de andere gewoon wit. Ik wil graag een grijs-wit kamertje. Ik verkoop zelf mooie brocante en landelijke meubeltjes (waaronder ook commodes, ledikantjes, kasten, etc) Dus voor mij niet zo moeilijk om wat uit te zoeken hihi. Ik zal dit weekend via facebook wat mooie inspiratie foto's delen.. misschien krijg je dan leuke ideeen voor het kamertje! :)
 
Ik heb mn kinderkamertje van de babydump voor 500 euro ledikantje, commode en een kast. Ik kreeg gisteren een folder van baby en tiener en die hebben ook leuke kamertjes, veel aanbiedingen nu. Compleet kamertje voor 400. En op marktplaats kun je soms ook mooie complete kamertjes vinden, soms maar voor een kindje gebruikt. Suc6 met het zoeken.
 
Terug
Bovenaan