Babykamer

Wat maakt het uit wat normaal is ? Doe lekker wat je zelf wil. Ik zou zelf in ieder geval wachten tot na de 12 weken.
Het ligt ook een beetje waar je van plan bent te gaan kopen. Soms kan je het gewoon meenemen (ikea, marktplaats) soms hebben meubels levertijd.
 
Ja dat maakt eigenlijk niet zo heel veel uit inderdaad maar ik ben nog maar 8 weken en het liefst haal ik nu al alles in huis. Misschien is het inderdaad handig even te wachten tot 12 weken. Ik hoor iedereen erover dat ze pas met 20 weken ofzo een kamer uit gaan zoeken maar eigenlijk wist ik voor mijn zwangerschap al welke kamer ik wou hebben. Ik heb goede verhalen gehoort over babydump en ze hebben mooie kamers voor een goede prijs nu alleen een keer er langs gaan om te kijken of het er in het echt ook goed uit ziet.
 
Ik ben nu ook ongeveer 8 weken zwanger van de tweede. Ik heb het kamertje al! Maar dat komt omdat we voor de eerste toen op zoek waren naar een kast en hebben toen het bed en de commode ook meegenomen :)
De tweede komt ook op een kleiner kamertje te liggen en daar past geen grote kast op, dus moeten we toch iets anders verzinnen.
Erg hè, alles willen kopen! Bij mij kriebelt het ook :)
 
Ik ben nu 26 weken zwanger, van onze eerste! Wij hebben wel gewacht totdat we de 20 weken echo hadden gehad. Wij hebben de meubels en kinderwagen bij baby dump gekocht en ze belde net dat ze al geleverd kunnen worden (een maand eerder). Wij vonden de service van deze winkel erg goed en werden ook goed geadviseerd.

Maar wanneer jullie het willen bestellen is aan jullie, doen waar jullie je goed bij voelen!!!!
 
Ik ben nu bijna 37 weken zwanger van een tweeling (die elk moment geboren kunnen worden) en de kinderkamer is nog steeds niet af!! Vriendlief wilde alle meubeltjes zelf maken, gevolg is dat alles natuurlijk dan langer duurt..... De bedjes staan er gelukkig sinds een paar dagen, de box heb ik bij babydump online besteld. Was snel binnen en staat al maanden te pronken in de woonkamer :))
Nu alleen nog een kledingkast en dan krijgen mijn hormonen eindelijk rust, hihi.

Liefs!
 
Ik ben nu 20 weken zwanger en de kamer hadden we al bij 14 weken klaar. :) wij hebben ons, helaas, wel al 3 jaar kunnen oriënteren, dus wij wisten wel precies wat we wilden.

Begin aan de kamer wanneer jullie er klaar voor zijn. Het is herelijk om je te oriënteren en lekker te snuffelen tussen de kamertjes!

Succes met uitzoeken.

Liefs Daisy
 
Terug
Bovenaan