Babykamer

Hi Lisse,

Wij zijn inderdaad in de winkel geweest. Het is toch fijn je te oriënteren, wat je wel mooi vindt en wat niet. Wij zijn ook bij baby park geweest, maar dat vonden wij een beetje tegenvallen.
 
Gewoon beginnen met het kamertje wanneer jullie daar zij in hebben, ik wilde eigenlijk ook wachten tot de 20 weken echo was geweest maar mijn zus heeft mij toen overtuigd van als je wat ziet gewoon halen. En zo hadden wij het kamertje al binnen met ik geloof 18 weken.
 
Bij 8 weken hebben wij de baby kamer gekocht.
Na 2 miskramen toch het risico genomen. Bovendien was het een flnke aanbieding en de wens zou blijven om een kindje te krijgen. Dus die baby kamer kwam er hoe dan ook.
Je kan de babykamer altijd gratis annuleren als het toch mis gaat.
 
Haha, bij onze eerste hadden we ook al heel vroeg de box gekocht, en ook bij thuiskomst direct neergezet, omdat het helpt bij het je voorstellen dat er echt een kindje komt.... Als we (hopelijk) binnenkort onze vierde mogen verwachten, zou ik hem pas heel laat neer laten zetten, want het is zo'n sta-in-de-weg ;).
 
heb bij de jongste 3 weken voor de bevalling een kamertje uitgezocht. hadden eigenlijk alleen een extra kast nodig, maar werden verliefd op een kamertje wat in de uitverkoop was bij babydump. werd een week later al geleverd (een week eerder dan afgesproken). dus 2 weken voor de bevalling (was 4 weken voor de uitgetelde datum) stond alles in huis, de kamer was al behangen en de meubels hoefde alleen maar in elkaar geschroefd te worden... bij de 1e zijn we wel al vroeg gaan zoeken en orienteren. we kregen bij sommige winkels te horen dat op sommige stoffen en sommige kinderwagens 16 weken levertijd zat... dan moet je wel op tijd zijn met bestellen. Ook bij de tweeling zijn we redelijk op tijd begonnen omdat ik genoeg energie wilde hebben voor het shoppen, had vanaf 16 weken bekkeninstabiliteit... Wat we nu gaan doen weet ik nog niet, hebben niks nodig voor de baby, de tweeling is aan een ander bed toe en dan heb ik 2 ledikantjes over...We willen wel weten wat het wordt oa om te bepalen of het kamertje opnieuw behangen moet worden... een jongetje op een roze kamer is niet zo leuk...
succes met uitzoeken
 
Wanneer het voor je zelf goed voelt. Nu 29 weken en gister is er eindelijk een behangetje op de nieuwe kamer (na een verbouwing van 4 weken) gegaan. Meubeltjes allemaal via marktplaats gekocht en die staan wel een beetje te popelen om in elkaar gezet te worden. Ik zelf had liever het kamertje al af gehad, maar manlief voelt nog geen druk :)
 
Terug
Bovenaan