Babykamer

Dag dames! Ik meld me ook weet eens! Wij hebben vandaag de babykamer gesausd en morgen laminaatje leggen. Dinsdag komen alle meubels. Hoe staat het ervoor bij jullie, is alles al klaar?

Zo jij bent snel haha. Bij ons zijn de muren gestuct. Behang gehaald, verf en saus dat komt mijn vader volgende week doen. De vloer weer terug en klaar. Oh nee schoonmaken:) De meubels komen de eerste week van sept. Dan hebben we vak.

Hier is hij al klaar en ingericht heb nogal nesteldrang sterk het gevoel dat ik het klaar moest hebben en nu heb ik gevoel als ie wil komen ben er klaar voor.

Hier ook nog lang niet zover ;) We gaan hier nog verbouwen voor de baby komt en boven alles opnieuw stucken.. Boven beginnen we de 3de week van september dus hopelijk begin oktober de babykamer in orde en hopelijk lukt beneden ook nog helemaal klaar voor ons mannetje zich meldt..

Jeetje wat zijn jullie snel!!

Ik heb zaterdag de babykamer gewit en de commode geverfd (was een beetje kala geworden na 6 jaar en 2 kinderen verder) dus de grote klus in geklaard.

Nu nog kwestie van alle spullen tevoorschijn halen (deel is opgeslagen bij mijn schoonouders, maxi-cosi is nog uitgeleend aan vrienden etc.) en dan kleertjes wassen, luiers kopen etc.

Maar dat ga ik lekker na de schoolvakantie doen, dan zijn de boys overdag op mijn vrije dagne weg (werk nl. maar 3 dagen) en heb ik daar alle tijd voor :)

Terug
Bovenaan