Babykamer

Wij wachten nog op de wiegjes die mijn broer heeft gemaakt! Kleur op de muur doen we pas als ze geboren zijn, dan weten we wat voor "soort" :) , we hebben. Moet nog wat kleertjes kopen en te voorschijn halen. Verder kast en commode hebben we al staan. Dus ja, aardig op orde!

Hier eerst nog nieuwe dakkapel op zolder, zolderkamers bouwen, oudste stiefzoon naar zolder verhuizen, jongste stiefzoon naar oude kamer oudste, dan komt de babykamer pas vrij om aan te beginnen. Nog een hele klus dus, zeker omdat we allebij 5 dagen werken in de week. Bietje stress begint nu wel te komen :S

Zo idd snel jullie!

Ik ben nu net na terugkomst van vakantie begonnen. Eerst heel veel rotzooi uitzoeken en weggooien.
Ook de commode geschilderd.
Ben nu bezig met de muren.

Hierna trekken we de vliering open en kan ik alle spullen gaan uitzoeken en schoonmaken.
Deels ga ik dit ook doen tijdens mijn verlof als de twee jongens op school zitten.
Begint nu langzaamaan wel te kriebelen om nog wat leuke en handige babyspullen aan te schaffen.

De nesteldrang slaat toe hahahahaha

Wat snel! Wij gaan waarschijnlijk in september aan de slag, als we vakantie hebben.
De kamer van de baby is nu nog studeerkamer. Deze moet dus eerst verhuisd worden naar een andere kamer die eerst nog opgeknapt moet worden. Nog alle tijd!

Hier is de kamer leeg gestript, opnieuw van glasvezelbehang en elektra voorzien. Dit weekend gaan we verven en als we er aan toe komen laminaat leggen. En dan kunnen we daarna rustig de kamer in elkaar zetten en verder decoreren.

We gaan dus heel rustig verder :)

Terug
Bovenaan