Babykleding wassen

Nesteldrang alert!

Bij mijn eerste kindje heb ik netjes toen mijn verlof begon met 36 weken de babykleertjes en doeken etc gewassen.

Nu ben ik ‘pas’ 27 weken zwanger en mijn handen jeuken om de kleding, beddengoed en doeken te gaan wassen. Nu wil ik niet dat de kleding daarna weer te lang in de kast ligt en muffig wordt of zo dus wacht ik nog maar wat zou ik het graag wassen nu.

Wanneer begonnen jullie met de babywasjes draaien?
 
Kan echt geen kwaad om het gedaan te hebben. Mijn eigen kleding ligt vaak een compleet seizoen in de kast te wachten, zonder dat ik het opnieuw was. Zakjes gedroogde lavendel of wat cederhout er tussen tegen de motten en klaar.
Liever te vroeg dan te laat.
Je mag het natuurlijk ook ieder week wassen, net waar je zin in hebt.?
 
Thanks Essil,

Ja wat je zegt over je eigen kleding is best logisch als ik het zo lees, dat is met mijn eigen kleding namelijk ook zo?

Ik irriteer me er zo aan om de babykleding ongewassen in de commode te leggen nu, dus ik ga lekker aan de was ?
 
Ik had het ook al vrij snel (denk rond 24 weken) allemaal gewassen en het is gewoon lekker fris gebleven hoor!
 
Ik heb t ook met een week of 28 gedaan. Kamertje was klaar en wilde gaan inrichten. Inclusief commode klaarmaken. Ik had alles op zolder in bakken staan, wij krijgen weer een meisje dus alles weer gepakt + wat nieuws gekocht.
Nu 37 weken zwanger en ben blij dat ik t toen gedaan heb, zou er nu geen puf meer voor hebben!
 
[quote quote=10572389]Ik had het ook al vrij snel (denk rond 24 weken) allemaal gewassen en het is gewoon lekker fris gebleven hoor![/quote]

@Mootje,

Kijk op zo’n reactie hoopte ik ??
 
[quote quote=10572392]Ik heb t ook met een week of 28 gedaan. Kamertje was klaar en wilde gaan inrichten. Inclusief commode klaarmaken. Ik had alles op zolder in bakken staan, wij krijgen weer een meisje dus alles weer gepakt + wat nieuws gekocht. Nu 37 weken zwanger en ben blij dat ik t toen gedaan heb, zou er nu geen puf meer voor hebben![/quote]

@CynthiaB,
Ik heb dus hetzelfde, een 2e meisje en hergebruik de kleding (maar heb ook genoeg bijgeshopt haha). Vorige keer ging het mij prima af rond 36 weken maar ben nu al een stuk vermoeider dan de vorige keer rond dit termijn, vanwege dat ik al een peuter heb denk ik.
 
Terug
Bovenaan