Babykleding wassen

Bij mij lag alles met 30 weken netjes in de kast! Beddengoed heb ik rond de 36 weken nogmaals gewassen omdat dat open ligt
 
[quote quote=10572396]

@CynthiaB,
Ik heb dus hetzelfde, een 2e meisje en hergebruik de kleding (maar heb ook genoeg bijgeshopt haha). Vorige keer ging het mij prima af rond 36 weken maar ben nu al een stuk vermoeider dan de vorige keer rond dit termijn, vanwege dat ik al een peuter heb denk ik.
[/quote]Gewoon lekker doen hoor! Hier ruikt het nog prima na die paar weekjes in de kast. Kan je weer een puntje afstrepen van je lijstje.
En die vermoeidheid klopt hoor! Heb hier een dochter van net 4 lopen, ben kapot aan t einde van de dag! Scheelt echt enorm of het je 1e of 2e is. Liep met de oudste met 37+5 nog in de sligro met m'n schoonmoeder, maar dat gaat nu echt niet gebeuren qua energie hahaha
 
@CynthiaB,

Fijn dat het bij andere mama’s ook herkenbaar is hahah, inderdaad ik ga lekker mn lijstje afstrepen zodat ik rust in mijn hoofd heb en tijdens mijn verlof ook wat extra rust voor mn lichaam :)
 
Ik had het denk ik ook al voor de 30 weken allemaal gewassen en ingeruimd… (dat inruimen daarna nog wel 3x over gedaan ?)
 
Hi MommyFaye, hier dezelfde gedachte!
25 weken zwanger en heb via ons kinderkledingruilpunt zoveel schattige kleertjes en slaapzakjes gevonden in de kleinste maatjes (1e is een zoon, deze nr2 een dochter). Ga volgende week ook alvast alles wassen, dan ligt het klaar en kan ik het van m'n lijstje halen. Geeft ook weer rust.:)
Veel was- en vouwplezier!
 
Ik stop de kleding die dan gewassen is in van zon vacuum zakken van de action, die je met de stofzuiger dan vacuum zuigt. Gewoon, omdat dat lekker voelt, goed ruikt (rozengeur en vanille hebben sowieso) en het netjes opgeborgen ligt. Kriebelt t ook iets minder weer opnieuw te beginnen ??
 
Ik was 26 weken zwanger toen ik vanwege corona thuis moest gaan werken. Toen heb ik steeds een beetje gedaan. Ik vond vooral het strijken heftig en ik moest en zou alles gestreken hebben dus ik was blij dat ik lekker op tijd was begonnen ? heerlijk klusje....geen stress en lekker al die schone geurtjes. Ik had een Zwitsal geurzakje in de kledingkast. Dus alles rook naar Zwitsal ?
 
Terug
Bovenaan