Babykleding.. wat doe je er mee?

Ik heb ook alles bewaard voor de volgende. Twee jaar na mijn eerste werd de tweede geboren, beide meisjes en aardig in hetzelfde seizoen. De jongste is nu 9.5 maand en ik heb nog amper kleding voor haar gekocht, ze draagt alles van haar zus! Maar ik heb natuurlijk ook geluk dat het 2 meiden zijn én hetzelfde seizoen. Als je er één van december en één van juni hebt, komt het niet zo goed overeen...
Sommige kleding vind ik toch niet meer zo mooi als ik het uit de bakken haal, dan doe ik het in de zak naar het Leger des Heils. Overal waar vlekken op zit, gaat ook naar het Lege rdes Heils.
Nu bewaar ik alles van de tweede weer voor een eventuele derde kindje, maar de kwaliteit gaat wel achteruit nu het door 2 kinderen gebruikt is.. ik weet niet of ik het ooit nog gebruik, maar anders doe ik het over een paar jaar allemaal in een zak naar een goed doel. Ik kan er nu nog niet direct afscheid van nemen. En misschien kan ik er iemand in mijn omgeving ooit een plezier mee doen.
Ik koop tegenwoordig ook niet  meer zoveel kleding, want ik was toch meerdere keren per week en ze zijn er idd razendsnel uitgegroeid, vooral het eerste jaar. Daarna gaan ze wel 1 seizoen in 1 maat zitten dus ga je minder kopen! 

Ik heb de kleertjes van m'n eerste dochtertje bewaard. Ben nu zwanger van de 2e en dat wordt weer een meisje dus kan eigenlijk alles hergebruiken. Maar de nieuwe baby wordt rond dezelfde periode geboren als toendertijd m'n dochtertje dus dat scheelt. Ben al wel begonnen met uitzoeken en alles wat ik toch niet meer leuk vind geef ik aan een goed doel, kringloop of een bekende die ook zwanger is en rond dezelfde tijd uitgerekend. 
Als we besluiten dat ons gezin compleet is, doe ik alles weg. Waarschijnlijk op marktplaats voor een klein bedrag of naar het goede doel/kringloop. 

Ik heb veel van mijn eerste bewaard voor het geval er ooit een tweede kwam. Maar, de eerste is een jongen die fors was en nummer 2 een meisje die wat fijner gebouwd is. Ik koop eigenlijk ook wel veel nieuw voor haar omdat ik het ook wel leuk vind. Nu ruim ik op een paar items na alles op waar mijn dochter uitgegroeid is.
De derde zal een dure baby worden, want alles zou ik dan opnieuw moeten kopen, haha. 
Ik heb veel echt mooie kleding aan vriendinnen gegeven, maar ook het kdv heeft veel moois gekregen en mijn collega is net oma geworden en gaat oppassen, dus ook wat reservere kleding daarheen. De rest in de zak van max oid of weg als het stuk is of echt niet meer kan. 

Ik geef ook wel veel weg aan minima via fb. Ik vind dat leuker dan dat ik voor merk kleding maar €1 krijg en nog moeite moet doen met opsturen ofzo. Op fb zit ik op meerdere sites van mijn stad waar heel veel minima personen opzitten. 

Leuk om te lezen welke bestemmingen jullie hebben voor de kleding! 
Ik durf het niet zo goed te bewaren, want ben bang dat ik het dan toch minder leuk vind. Geef nu het een en ander weg en heb een account gemaakt op instagram om wat spulletjes te verkopen. 
@kastje.van.olle ??
hebben jullie nog leuke suggestief van accounts die ik echt moet volgen?
Liefs X?

Terug
Bovenaan