Babykleding?

Inderdaad Marktplaats en Vinted. Kleding blijft bij die kleintjes zo netjes, ze dragen het toch maar zo kort. 
Ik ga bijvoorbeeld geen €70,- neerleggen voor een Noppies winterjas, en nu heb ik er 1 op Vinted gescoord voor €10, hij is echt splinternieuw en goeie kwaliteit

[quote quote=10389991]Daarnaast hou ik niet erg van wassen en plan ik daarvoor maar 1 moment in de week. Met marktplaats heb je een kast vol per maat voor 60/80 euro. Dan kun je het wassen ook echt uitstellen.[/quote]
Oh, die good old times, dat deed ik ook toen ik nog maar 2 kleine kindjes had. Ideaal. 
Nu met 3 tieners en een baby 2 a 3 wassen per dag! Ach.. maar je krijgt er zoveel voor terug he :D :D
On topic:
Hier ook vooral heel veel marktplaats. Dochter is nu 9 maanden en gaat nu naar maat 86... ze schiet echt door de maten heen, gewoon te jammer van het geld om nieuw te kopen.
Ik zoek vooral veel op koko noko, feetje, dirkje, soms z8 (maar dat vind ik vaak te schreeuwerig fel). Maar dat is ook persoonlijk natuurlijk. 
Verder in de sale wil ik nog wel eens iets nieuw kopen bij jayno, schattigebabykleertjes.nl, kledinghoekje-scherpenzeel.nl. 

Terug
Bovenaan