babykleding

Hallo aanstaande moeders! Ik heb even een vraagje; misschien een stomme vraag, maar vind het toch lastig... Ik ben in januari uitgerekend en natuurlijk al lekker kleding voor onze kleine aan het kopen. Maar vind het lastig wat je precies moet kopen voor in de winter. Heb nu een paar van die t-shirts met lange mouwen zeg maar en polo-shirt met lange mouwen. Heb ook wel een soort vestje gekocht. Maar moet ik meer echte 'truien' kopen voor in de winter of is zo'n soort polo-shirt met lange mouwen (en daaronder een rompertje natuurlijk) voldoende voor binnen? Die dikke 'truien' voor baby's zien er niet zo leuk en praktisch uit, maar misschien is het voor in de winter wel noodzakelijk? Overigens heb ik voor buiten wel een extra vestje en winterjasje gekocht...wie heeft hier ervaring mee?
 
Hoi,

Ik heb hier geen ervaring mee krijg me babytje ook in januari.
Ik heb ook gewoon van alles en nog wat gekocht met name wat vestjes moet voldoende zijn toch?
Misschien even vragen aan de vk?

Liefs Chantal
 
Die dikke truien zijn idd niet handig bij die kleintjes. Een shirt met lange mouwen en een vestje is warm zat. Denk aan wat je zelf aan hebt en dan 1 ding extra (dat vestje dus). In de winter heb je de verwarming ook aan en anders is een dekentje ook fijn. Voor buiten trek je ze een lekker warm jasje aan en in de wagen liggen ze toch onder een deken en in de maxicosi in de voetenzat of met een dekentje. Je merkt t snel genoeg hoor of ze t koud hebben maar je moet ze ook niet te warm aankleden, ze moeten hun warmte ook wel kwijt kunnen.

Succes.

xx
 
mijn eerste dochter werd geboren in november, ik had voor haar pakjes gekocht bij de Hema. Een broekje met de voetjes eraan vast en een wikkel shirtje wat lekker makkelijk is en niet over het hoofdje hoeft. Je kan dan zelf kiezen voor rompers met lange mouwen en eventueel nog warme sokjes over het broekje heen.
Ook had ik haar altijd in een lekker dekentje mocht ze het dan warm hebben dan kan het dekentje weer af...