babykleding

Mijn jongste dochter is vorig jaar november geboren, toen het zo verschrikkelijk koud was. Ik had voor de eerste dagen rompertjes met lange mouwen en broekjes met sokjes eraan. Die konden weer uit toen ze het koud had, de warmte van de kruik kon niet goed door al die lagen kleding heen. Dus lag ze in een rompertje zonder mouwen en een shirt met lange mouwen en zonder broek in haar bedje met twee kruiken.
Aan hele dikke truien heb je voor het begin dus niet veel aan. Rompers zonder mouwen of lange mouwen en een gewoon broekje is prima. Een pasgeboren baby ligt toch de hele tijd onder een dekentje.
En na de kraamtijd kan je ze gewoon aankleden zoals jij ook aangekleed bent. O en een capuchon ligt vervelend in bed.
 
Hoi,
mijn zoon is van 20 januari 2010, nou toen lag er dus een lekker pak sneeuw, brr!
's Nachts had ik hem altijd een romper met lange mouwen en een pak uit 1 stuk aan. Overdag ook romper met lange mouwen aan, een shirt met lange mouwen, broekje met sokken er over heen. De eerste weken was hij eigenlijk altijd overdag in een doek gewikkeld. Een wrapper van de prenatal of gewoon in een badcape(dat gaat prima als ze nog klein zijn). Nu moet ik er wel bij zeggen dat onze kleine man geen enkel vetje had bij zijn geboorte, dus had het ook wel nodig om warm gehouden te worden. En het is verder moet je inderdaad het nekje regelmatig voelen, het ene kindje heeft het sneller warm dan het andere.
Wij hebben de eerste maanden ook altijd voor het slapen gaan het bedje voor verwarmd met een kruikje, dan ging hij lekker slapen.
Liefs,
Mij
 
hallo mijn kindje moet in december komen ,,
ik heb ookveel shirtjes met lange mouwen ook heb ik veel vestjes,,, voor een meisje

voor een jongen zijn spanzers ook heel erg leuk ,, en een stoere leuke vest is natuurlijk ook niks mis mee !
 
Terug
Bovenaan