Babykleertjes wassen?

Hoi, Ik heb alles gewassen elke keer!
Voor de eerste keer nu met gewoon mn eigen wasmiddel, voorheen gebruikten ik de eerste tijd neutral, mar de kinderen reageren niet op wasmiddel, dus heb geen nieuwe gekocht dit keer!
Ze reageren ook sneller op wasverzachter, dus die kun je niet of heel weinig gebruiken!
Groetjes
 
Alles wassen. In de winkel kunnen er nog chemische stoffen op de kleertjes zitten, en je weet ook nooit wie het allemaal heeft aangeraakt. Mijn dochter is nu 2,5. en nog steeds was ik alle kleertjes eerst voor gebruik.
met mijn eigen wasmiddel.
ze heeft nooit ergens last van gehad.
ik gebruik dash voor witte was en robijn voor gekleurde.
 
Ik waste eerst met arial. Maar daar kreeg onze kleine tijger eczeem van. Dus was ik nu met neutral. De albert hein heeft ook een of een ander ecologisch wasmiddel van eigen merk. Is geurloos, wast hetzelfde als neutral maar scheelt de helft van de prijs..
 
ja je moet a;lles van te voren eerst wassen maar dan wel zonder wasverzachter, en eigelijk moet je het ook strijken, door de hitte worden de kleertjes lekker steriel
 
Zelf was ik wel alle kleertjes. Maar strijken....? ( haha, misschien heeft mijn man daar zin in).

Ik geloof meteen dat de kleertjes daar sterieler van worden, maar ons meisje komt niet in een ziekenhuis wonen. Met haar grote zus en beesten hangen er al zo veel " niet steriele" zaken in de lucht dat ik niet denk dat de kleertjes haar kwaad zullen doen. Trouwens, als je ze gewassen etc. hebt en je ze in de kast doet zijn ze in no time niet meer steriel lijkt me.
( ik was wel in neutral)
Maar goed, ik ben gewoon een beroerde huisvrouw.

Groetjes Judith
 
volgens mij is het idd wassen zonder wasverzachter en daarna strijken.

zoals als judith eindigt ik ben gewoon een beroerde huisvrouw. Ik ook want strijekn doe ik eigenlijk nooit! En dan denk ik ook niet!!! idd ze komen niet in een ziekenhusi te wonen.

gr Claudia
 
Terug
Bovenaan