Babykleertjes wassen?

Ik heb alle kleren gewassen. met gewone wasmiddel... wel zonder wasverzachter... normaal doe ik bij alles wasverzachter....

heb wel een groot deel van de kleertjes gestreken, maar niet alles hoor..... dan ben ik ook een beroerde huisvrouw hahah....

Gewoon lekker alles wassen meid.. is wel zo fris
 
Lekker alles wassen! Strijken als je dat nodig vind, Ik ben zelf wel een strijker maar dat komt omdat ik nogal lui ben met het spul opvouwen vanuit de droger of vanaf de waslijn. Als ik het niet strijk zijn het erge vodjes en heb ik een gekreukeld beebje! Maar voor de steriel lijkt me niet nodig. Heb hier 2 katten en een lieve meid van 7 jaar lopen, gaat niet werken hoor!

Greetz Esz
 
hier heb na de 1e ook alles wat gewassen op zolder was gegaan nogmaals gewassen voor het weer de commode in ging.

en de enige periode dat ik strijken zowaar leuk vind is als ik zwanger ben en de babywasjes voor me liggen :) dus echt alles (oké de sokjes niet) is hier gestreken voor gebruik.

Kon echt blij worden van die keurig gestreken kleertjes en spullen als ik een la opentrok.
 
Terug
Bovenaan