Babykleertjes zonder wasverzachter ????????

Dag meiden,

ik hoor eigelijk thuis op het december forum, maar vond het toch even leuk om hier ook eens een kijkje te nemen, want bij jullie komt het toch wel erg dichtbij...

Leuk om te lezen!!

Wat betreft de wasverzachter, wilde ik toch even iets kwijt...
Ik ben demonstratrice van mylène techniek...(o.a.was-en kuisproducten)
Het is idd zo dat er veel allergisch reageren op wasverzachters. Er is één wasverzachter die geen allergische reacties veroorzaakt en dat is wasverzachter met Aloë Vera!!
Maar ik persoonlijk zou voor ons kleintje ook geen wasverzachter gebruiken... Tenzij die van aloë vera uiteraard... die kan echt geen kwaad...

Liefs,
van ons
33 weken en 1 dag (om precies te zijn, hehe...)

quote: studiemam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-11-2007 07:14:17'));

quote: Gabrielle26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-11-2007 14:41:41'));

Nu we het over kleertjes hebben; een baby van 8 pond, wat voor maat heeft die? 56 nog wel?????

Mijn zoontje was ook (bijna) 8pond bij de geboorte en heeft de eerste week nog in maat 50 gepast, daarna al heel snel in 56. Dus 8pond is nog niet zo heel groot hoor...

Liefs Nika

Gelukkig, pffieuw was al bang dat hij of zij niets meer aan zou kunnen, hihi stom he?!

Als je afdroogdoeken zonder wasverzachter wast drogen ze beter af en nemen ze meer vocht op.
Wat betreft allergie, die kans is niet zo heel groot en mochten ze het krijgen dan zijn ze waarschijnlijk ook allergies voor gewoon waspoeder.
Er mag al zo veel niet en mocht de kleine allergie ontwikkelen kun je altijd overstappen.

Het klopt wat EJ1983 zegt, wanneer je zonder wasverzachter wast, drogen doeken dus beter af... Nu, aangezien wasverzachter met aloë vera een vochtregulerend component bevat, gaat dit ook heel goed gaan wanneer je dit gebruikt.

Liefs,
van ons ...

Hoi,

De kans dat ze allergies voor wasverzachter zijn is idd heel klein, en ik was alles met robijn wasverzachter hypoallergeen!
Dan is toch alles lekker zacht, ik vind vooral handdoeken,  aankleedkussenhoezen en die hydrofiele luiers anders zo "hard" aanvoelen.

Groetjes Ingeborg
Trotse mama van Melle & Wisse* & a.s. beebje (40,2)

Terug
Bovenaan