babykleertjes!!

Ik had ook maat 50 gekocht voor de geboorte, maar toen hij geboren was hing hij zichzelf bijna op in dat pakje (niet echt natuurlijk). Bij mijn tweede had ik ook maatje 56 nodig, dus ik zou 56 kopen. Is het een klein kindje dan is het gewoon ietsje te groot, maar dat haalt ze de eerste weken wel in. Ze dragen die pakjes toch al zo kort.
 
Ik had dus alleen maatje 56 en dat was bij de geboorte dus veel te groot. Kon papalief alsnog als een speer naar de winkel om maatje 50 te halen. Haal gewoon van allebei wat, dan komt het wel goed.
 
Toon was 54 cm bij de geboorte en 3660 gram. Ik had een pakje in maat 50 en daar paste hij nog best lang in. Ik zou een pakje maat 50 kopen en de rest groter. Dat pakje was van H&M en er was wit met een geel girafje erop. Heel schattig en kan voor zowel meisje als jongen. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe! (En een gezond kindje natuurlijk).
 
Hallo,
Onze zoon was 3635gr. en 50cm. lang. Hij heeft nog behoorlijk lang maatje 50 gedragen (deze was zelfs nog te groot!). We hadden maar 2 pakjes maat 50 dus manlief de eerste dag maar op pad gestuurd. 1 pakje kan denk ik niet echt kwaad. Tenzij je halve wegen je zwangerschap bent en gezegt wordt dat het een groot kindje zal worden (wat trouwens ook niet altijd klopt, maar dat terzijde).
Groetjes
 
Nog een reactie om maar te laten zien dat het echt helemaal van je kindje afhangt:
Onze zoon woog 4200 gram en heeft maatje 56 ongeveer 4 weken gedragen!
Ik had wel een 'geboortje pakje' gekocht, maar dan in 2 delen, dus een apart broekje en hesje. Dit past hij nu nog en hij weegt al bijna 7 kilo (met bijna 3 maanden een erg lange en grote baby),
Heel veel plezier en succes
 
Ik had een paar pakjes maat 50 en een paar pakjes 56. het allereerste pakje was 50/56. Weken lang werd er gezegd dat ik zeker een 8 ponder zou krijgen en misschien wel zwaarder, Nou mevrouw woog nog maar net 6 pond en de volgende dag al lichter! Maatje 50 daar zwom ze in dus mijn mannetje mocht ook de volgende dag gaan shoppen maar dan voor prematuur kleertjes! Het is dus heel wisselend haal anders een echte eerste pakje in twee maten dezelfde!

fijne zwangerschap..!

groetjes corine
 
Terug
Bovenaan